הפרסום ברדיו עובד: בלי שום תמונה, בלי שום מילה – המאזינים יודעים בדיוק באיזה מותג מדובר

SHAPAM

משרד הפרסום Y&R ישראל בקמפיין רדיו במסגרת מהלך 'הפרסום ברדיו עובד' של קול ישראל ושפ"מ – שידורי פרסומת מאוחדים. קמפיין הרדיו מציף את החשיבות הרבה שיש למיתוג קולי. לצורך הקמפיין הוקלטה סדרת תשדירים, כל אחד מהם כולל לחן מוזיקלי שהפך למזוהה עם מותג מזון או משקאות ישראלי מוכר. מטרת הקמפיין היא להוכיח כי הלחן המוזיקלי הפך למזוהה כל כך עם המותג, עד שאין צורך להזכיר את שם המותג או להראותו בכדי שהמאזינים יזהו אותו. הלחנים ששולבו בקמפיין הם: תפוזינה, יטבתה, שוקולד פרה, דומינוס פיצה, פסק זמן ובמבה.

המהלך תחת המסר: "בלי שום תמונה, בלי שום מילה, מיליון וחצי מאזינים יודעים בדיוק באיזה מותג מדובר. אז תכניסו טוב טוב לאוזניים, גם בתחום המזון, הפרסום ברדיו עובד".

לדברי שרית אריסון שטמלר, סמנכ"ל השיווק של שפ"מ: "מרבית המפרסמים משקיעים הון ביצירה המשמשת כפסקול אישי למותג שזה טוב אבל לא מספיק. הסיבה היא שאותם מפרסמים מעלים את השיר או הלחן המוסיקלי לשבועיים בטלוויזיה, ולא מממשים את הפוטנציאל והכוח הקיימים במוזיקה מעבר לאותם שבועיים. אילו היו חושפים את המוסיקה גם ברדיו, בתקציב קטן יחסית , היו מעצימים את הקמפיין בתודעת הצרכנים לאורך זמן ,ומפיקים ממנו ערך הרבה יותר גדול".

גיא בר, מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי y&r Israel: "אחת ממטרות הקמפיין הינה לעודד יותר לקוחות מתחומי המזון והמשקאות לפרסם ברדיו, דבר שהם כמעט ולא נוהגים לעשות כיום. לכן, החלטנו להמחיש להם עד כמה חזק הוא הנכס הווקלי שלהם. לטובת כך לקחנו את המוזיקות המוכרות של מספר מותגים מובילים בקטגוריות המזון והמשקאות ובלי להגיד את שם המותג הוכחנו שמיליון וחצי מאזינים יודעים בדיוק על איזה מותג מדובר".

[flv width="740" height="100"]https://mizbala.com/_uploads/images/2014/02/radioyrshapam1.mp3

[flv width="740" height="100"]https://mizbala.com/_uploads/images/2014/02/radioyrshapam2.mp3

[flv width="740" height="100"]https://mizbala.com/_uploads/images/2014/02/radioyrshapam3.mp3

[flv width="740" height="100"]https://mizbala.com/_uploads/images/2014/02/radioyrshapam4.mp3

[flv width="740" height="100"]https://mizbala.com/_uploads/images/2014/02/radioyrshapam5.mp3

[flv width="740" height="100"]https://mizbala.com/_uploads/images/2014/02/radioyrshapam6.mp3

קרדיטים
מנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי: גיא בר מנהלי קריאטייב: משה סייקביץ, אורן בן נאים צוות קריאטייב: שי ישראל, עוז פרנקל, קובי לביא, דניאל ווגל משנה למנכ"ל ומנהל לקוחות: יובל וינגסט סופרווייזרית: מורן דרזי תקציבאית: לי בן דוד פלנינג: אביב שנר הפקה: שירה רובס, לירונה ספיבק הפקה מוסיקלית: רמי גרפמן קריינות: מלאכי חזקיה ג'ינגלים מקוריים: עופר מאירי, שמוליק נויפלד, סיגנל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים