סוויץ' וסגרנו: כלמוביל בצמד פרסומות חדשות עם מוני מושונוב

Switch של כלמוביל בקמפיין חדש עם מוני מושונוב
Switch של כלמוביל בקמפיין חדש עם מוני מושונוב

משרד הפרסום והמיתוג OPEN (אופן), משיק צמד פרסומות נוספות בקמפיין Switch של קבוצת כלמוביל בכיכובו של מוני מושונוב. סוויץ' הוא מיזם אינטרנטי לרכישת ומכירת רכבים משומשים מקבוצת כלמוביל. על פעילות הדיגיטל אמונה סוכנות החוליגנס (Hooligans). זהו הקמפיין השני של חברת Switch בו משתתף מוני מושונוב. לפני כחצי שנה, עם עליית המיזם, השתתפו מוני ומיכאל מושונוב הפרזנטורים של Switch, ואף התארחה באחת הפרסומות גם השחקנית סנדרה שדה , אשתו של מוני מושונוב. המהלך תחת המסר: "סוויץ' וסגרנו".

אסף חרל"פ, מייסד ומנכ"ל Switch מקבוצת כלמוביל: "אנחנו שמחים להמשיך ולעבוד עם מוני מושונוב בקמפיין שמטרתו לחדד את איכות הרכבים המופיעים באתר Switch. בפרסומת, אשר מראה באופן הומוריסטי את עולם מכירות רכבי יד שניה, מעבירה בהצלחה את ערכי החברה שחרטה על דגלה להחזיר את האמון בעולם עסקאות הרכב בשוק הפרטי. אנו מרוצים מהתוצר הסופי ובטוחים כי הקמפיין יעורר את הבאזז שלו בקרב קהל היעד".

קרדיטים
משרד פירסום: OPEN מנכ"ל: אייל כץ סמנכ"ל קריאייטיב: סער פרידמן מנהל קריאייטיב: ליאור מאירי מנהלת לקוחות: ליאור צנגן תקציבאית: איריס מיידן הפקה: סיטי מדיה (דניאל וינר) במאי: עומרי טאוב קריאייטיב דיגיטל: חוליגנס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים