רפי בודק: רפי גינת מפרגן לדגי תנובה במודל פרסומי חדש

רפי בודק: רפי גינת מפרגן לדגי תנובה
רפי בודק: רפי גינת מפרגן לדגי תנובה

רפי גינת, מי שעמד בראש תוכנית התחקירים 'כלבוטק' שירדה משידור ב-2014, משיק את הגירסא הגברית לז'אנר הפרסומות של ג. יפית עם "תחקיר הדגים הקפואים" עבור דגי תנובה. המהלך באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, מציג את דגי תנובה כ-100% דג ללא פוספטים או מים מוספים.

בראיון לידיעות אחרונות סיפר גינת: "אני עושה במיזם בדיקות מחמירות לכל מוצר. אותן בדיקות בדיוק כמו שעשיתי ב'כלבוטק'. אני קונה את המוצרים בחנויות, שולח למעבדות, מקבל את התוצאות, ורק מי שבאמת טוב אני מוכן לפרסם".

מתוך יח"צ תנובה: "רפי גינת בדק ומצא כי הדגים הקפואים אותם משווקת תנובה הינם הדגים האיכותיים ביותר המוצעים לצרכנים בישראל. גינת הגיע למסקנה זו על סמך בדיקה יסודית שערך במעבדה בהולנד, במהלכה בדקו מומחים את איכות דגי תנובה, והשוו אותם לדגים ממותגים אחרים המשווקים בישראל.

התוצאות מוכיחות באופן חד משעמי כי דגי תנובה מורכבים מ-100% דגים, ללא תוספת פוספטים או מים. זאת בשונה ממותגי דגים אחרים אשר מטעים את הצרכנים ומציעים להם דגים מלאי מים ופוספטים ה'מנפחים' את המוצר וגם את המחיר. תו התקן אותו מספק גינת לדגי תנובה, משקף את מאמצי החברה להציע לצרכנים את המוצרים האיכותיים".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

  1. כל-כך פתטי !
    בסרטון הפרסומת מוצגת האריזה המקורית של "דגי תנובה" ועליה הכיתוב
    מכיל 80% דג….
    תרגום: מכיל 20% (חמישית מן המשקל) מים זכים
    (קנית חבילה בת קילוגרם אחד ? קנית כוס מים ב- 16 שקלים ! זה יצירתי !)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים