הודיס משיקים את קולקציית חורף 2015/16 בפרסומת חדשה של Awesome עם בר רפאלי ומשפחתה

בר רפאלי, הודיס
בר רפאלי, הודיס

סוכנות הפרסום התל אביבית 'אוסום' (Awesome) של מעין פרוינד ויואב גתי, משיקה את קולקציית חורף 2015/16 של מותג הודיס (Hoodies) בפרסומת טלוויזיה חדשה בכיכובה של הדוגמנית והנשואה הטריה בר רפאלי, שכזכור מכהנת כפרזנטורית של המותג מ-2014, אז הופיעה בקמפיין פרובוקטיבי ומדובר במיוחד, גם הוא של אוסום. בסרטון הפרסומת מככבת משפחתה של רפאלי, אביה רפאל רפאלי, אימה ציפי רפאלי והאחים דור ואון רפאלי.

בר רפאלי נסיכה
בר רפאלי נסיכה

אורן בר-גיל, סמנכל שיווק ובעלים בחברת HOODIES מוסר: "כבכול עונה, חשוב לנו לעלות עם קמפיין שישדר את ערכי המותג: צעיר, הומוריסטי, נינוח וכמובן, אופנתי. העונה, לצידה של בר בחרנו להציג את בני משפחה בסצנות מעניינות ומבדרות שאינן מחיי היום יום שבשגרה (בלשון המעטה)".

בר רפאלי, הודיס. צילום: אייל נבו
בר רפאלי, הודיס. צילום: אייל נבו
בר רפאלי, הודיס. צילום: אייל נבו
בר רפאלי, הודיס. צילום: אייל נבו

קרדיטים
לקוח: אורן בר-גיל, יוסי גביזון, מירי אמקיאס, ניצן ישראלי, קארין שוק. Hoodies הודיס במאי: אורי שיצר חברת הפקה: ראבל צלם: עמנואל קדוש סטייליסט: ראובן כהן איפור: מורן סטויצקי שיער: יניב זאדה ארט דיירקטור: שמוליק בן שלום עריכה: יאיר תמיר בית פוסט: ברודקאסט Awesome Tel Aviv קריאייטיב: ניר לוי, יואב גתי, יוליה סמלנסקי ניהול לקוח: אלכס מולו, שני חפץ-פיש סטודיו: עמית לוי מפיקת משרד: אורלי וילנסקי מוסיקה גרסת קאבר: ניב ומיטל KNOB

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

4 תגובות לפוסט

4 תגובות

  1. שושי ערב טוב.אין לי מושג מה יש לך נגד בר?אותי זה ממש לא מעניין .אני מאוד אוהבת אותה .ושמחה שהיא מצליחה וטוב לה.ואין לי מושג למה האנשים מרכלים בצורה מגעילה?ולמה לא יודעים לפרגן .מי שלא אוהב שלא יעקוב אחריה.

  2. שושנה תנשמי. בר מגיעה לאובר דוז רציני, והפרסומת במקרה הטוב לא מובנת. מה לעזאזל קורה שם? למה? וזו משפחת רפאלי? באמת? ושוב – למה? מה קורה שם? למה?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים