דרייב 101 בפרסומת חדשה לתרופת פאלבוציקליב של פייזר לטיפול בסרטן שד גרורתי

דרייב 101 - פאלבוציקליב
דרייב 101 – פאלבוציקליב

משרד הפרסום דרייב 101 (Drive 101) של יגאל חזן, משיק קמפיין חדש עבור ענקית התרופות פייזר (Pfizer) בישראל. המהלך מתקשר את פאלבוציקליב (Palbociclib) או בשמה המסחרי Ibrance, תרופה חדשה לחולות סרטן שד גרורתי, שעל פי ניסויים שונים הציגה תוצאות טובות בטיפול במחלה ובמקרים מסויימים אף הצליחה לעצור אותה*.

במרכז הקמפיין עומדים גברים, ביניהם בני הזוג של נשים הנלחמות במחלה קשה זו, אשר מתארים למצלמה את שגרת יומם בקולן של הנשים בחייהם. סרטן שד היא המחלה הממארת השכיחה ביותר בנשים בישראל עם כ-4,200 מאובחנות חדשות מדי שנה. למרות המודעות הגבוהה בארץ לחשיבות האבחון המוקדם של המחלה לצד הנגישות הגבוהה לבדיקות ולטיפולים מתקדמים, אחת מכל ארבע חולות בסרטן שד צפויות לפתח גרורות במהלך המחלה. סרטן שד גרורתי איננו בר ריפוי. עם זאת, פריצות דרך רפואיות מאפשרות לחולות להמשיך ולנהל שגרת חיים בצל המחלה ביחד וליהנות מזמן משותף עם בני משפחותיהן ויקיריהן.

פאלבוציקליב משתייכת למשפחת התרופות הביולוגיות, היא מאטה את התפשטות התאים הסרטניים באמצעות עצירה של שני אנזימים שמעורבים בחלוקת התאים. ה-FDA (מנהל המזון והתרופות האמריקאי) אף הגדיר את התרופה כ"טיפול פורץ דרך" והכליל אותה בתוכנית לאישור מואץ של המנהל, שמטרתו לזרז את הכנסתן לשוק של תרופות שמטפלות במחלות מסכנות חיים. הסרטון מפנה את הגולשים לקבלת מידע נוסף במתחם שיווקי של פייזר ב-Ynet בריאות.

על הקמפיין ועל מיכל מלמד כהן, אחת הנשים שלקחו בו חלק, מספר חזן: "מיכל, השם הזה לא אומר לכם הרבה. אני רוצה להגיד לכם שמיכל היא אישה גיבורה, כמו עוד נשים נוספות שנחשפנו אליהן במהלך ההכנות לקמפיין. הן חולות במחלה קשה, והקושי הגדול שלהן מתבטא בשגרה. מה הן רוצות? לנהל שגרה עם המשפחה, ליהנות מהרגעים הקטנים והפשוטים. מיכל התחברה מהרגע הראשון לרעיון הקריאייטיבי ועזרה לגייס גברים אמיתיים לקמפיין (חלקם מופיעים בסרט). מיכל אני מאחל לך ולאחרות בריאות טובה ועוד ימים רבים של שגרה".

מתוך הסרטון: "אלפי נשים ומשפחות בישראל מקיימות שגרה לצד המחלה. למידע על סרטן שד גרורתי, היכנסו לאתר Ynet בריאות".

**אין לראות באמור לעיל מידע רפואי, עדות להצלחת התרופה וכו'**.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים