Jelly קריאייטיב בקמפיין חדש לאופנת סלקט "אתה בוחר להיות מי שאתה רוצה"

אופנת סלקט
אופנת סלקט

רשת אופנת הלואו קוסט select (אופנת סלקט) משיקה קמפיין פרסום בטלוויזיה ובדיגיטל בהפקת חברת הפרסום והקרייאטיב ג'לי (Jelly Creative) של עידו ברקן ואורי ארד רשף. על הקמפיין בדיגיטל אמון דני פופקו, לשעבר מנהל אתרי אינטרנט במקאן, בשיתוף עם חברת המדיה יוניברסל. את הקמפיין שמושק תחת הסלוגן "Who You Are" ובעברית – "אתה בוחר להיות מי שאתה רוצה", מלווה משרד יחסי הציבור 'נובמבר יחסי ציבור'.

הסרטון הוא חלק מקמפיין המציג את הקונספט שעומד מאחרי המותג – רשת אופנה אשר מציעה אופנה טרנדית, ישראלית ומגוונת במחיר שווה לכל כיס. "מטרת הקמפיין היא להציג את הטרנדיות והאופנתיות של הרשת, את מגוון הסגנונות הקיימים למגוון רחב של קהלים. הקמפיין צולם בלוקיישנים שונים בתל אביב כמו גן העיר, רחובות הרצל ולילינבלום, וכן בשדרות רוטשילד, על מנת להמחיש את הוורסטיליות במיקרוקוסמוס התל אביבי" מסבירה מורגן שאואט עוז.

כמו כן הרשת משיקה בימים אלה חנות קונספט ענקית בקניון אושילנד בכפר-סבא בהשקעה של כחמישה מיליון ש"ח. מדובר בחנות האופנה בקניון הגדולה בישראל אשר משתרעת על פני 1,200 מ"ר על גבי 2 קומות. בחנות מוצעים מגוון פריטים במחירים נוחים במחלקות גברים, נשים, ילדים, תינוקות, אקססוריז, הנעלה, בגדי ים, הלבשת תחתונה ועוד.

"אנו מתרחבים למחוזות חדשים, בניהם אושילנד וזירת המכירות ברשת ויחד עם זאת החלטנו להשקיע עוד ולפרוץ לקהל הרחב שישמעו את בשורתנו בפריים טיים. אנחנו רשת לואו קוסט לכל הקהלים הקיימים בישראל, וכוונתנו להתרחב ולהגיע לכל בית אב – באמצעות מכירות באתר ובאמצעות הפרסום", מסביר קובי הראל, מבעלי הרשת.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. לשיר מזרחית. לאכול סביח. כל כך חיכיתי שתבוא ה"ניגודיות" של זה לכאורה, האשכנזיות. אבל זה לא בא.

    זה ישראליות בשבילכם? אם היו מגדירים ישראליות בפרסומת בתור לשיר ביידיש ולאכול גפילטע פיש, הפרסומת הייתה מושמצת מפה ועד הודעה חדשה. כנראה שזה פשוט לא בסדר להיות אשכנזי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים