בורודה קפלן בקמפיין חדש עם קרן פלס למותגי אולטרסול וג'נסיס של ד"ר פישר

קרן פלס למותג אולטרסול של ד"ר פישר
קרן פלס למותג אולטרסול של ד"ר פישר

משרד הפרסום בורודה קפלן של קבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי והפרסומאים רון קפלן, אמנון גולן וגיא בורודה, משיק קמפיין חדש לתקשור מותג ההגנה מהשמש 'אולטרסול' (Ultrasol) וסדרת ג'נסיס לטיפול בהזדקנות העור של תשלובת ד"ר פישר. את הקמפיין, מובילה היוצרת קרן פלס שנבחרה בפברואר השנה לפרזנטורית של המותג במקומה של יעל אבקסיס. הקמפיין ממשיך את המסר של ד"ר פישר – "זה בדוק".

על הבחירה בפלס כפרזנטורית, אמר משה זילברשטיין, מנכ"ל תשלובת ד"ר פישר: "ד"ר פישר ציינה השנה 50 שנה למותג שכולל מאות מוצרים שמלווים את הצרכן הישראלי מינקות ועד שיבה ומכך רגל ועד ראש. במשך השנים האלה חלו שינויים רבים בשפה השיווקית, כפי שמתחייב ממותג דינאמי ומוביל. חיפשנו פרזנטורית שתייצג את הערכים של ד"ר פישר ובקרן פלס מצאנו אישיות ישראלית יוצרת, עצמאית ומצליחה. קרן תלווה את השפה התקשורתית החדשה של ד"ר פישר כפי שתיחשף בקמפיינים הקרובים של החברה, בטלוויזיה, בפרינט, בדיגיטל ובנקודות המכירה".

קרדיטים
משרד פרסום: בורודה קפלן במאי: אורי שיצר מפיק ראשי: גלעד שניידר מפיקה בפועל: צביה אורון מנהלת הפקה: עדי פרטוש ארט דיירקטור: שמוליק בן שלום צלם: מנו קדוש הפקת פוסט: ג'וליה זרוג, הדר לוי עורך: יאיר תמיר פוסט: עמרי גרוסמן קריינות: יאיר תמיר סאונד: סאונדהאוס

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. אז אתם עפים על כל מיני הבטחות שונות משונות, אבל אז מבטיחים "הגנה רב ממדית"?!
    בחייאת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים