אברהם בפרסומת חדשה עם נלי תגר ל-Wobi; "מכון עמליה דור"

נלי תגר ל-Wobi
נלי תגר ל-Wobi

יכול להיות שיש לכם חסכונות שאתם אפילו לא יודעים על קיומם? משרד הפרסום 'אברהם' של דודיק כץ, יריב אברהם וניסים מויאל, משיק פרסומת נוסף בקמפיין Wobi (וובי) בכיכובה של השחקנית נלי תגר. הקמפיין מציג את מכון עמליה דור, שיסייע לכם בין היתר למצוא את החסכונות האבודים. הקמפיין שמגיע אחרי סרטון "הטמבלים" מתקשר את מגוון המחשבונים והשירותים של וובי לבדיקה, חיסכון ומעקב בפנסיה, קרנות שונות וביטוח מנהלים. הקמפיין תחת המסר: "משווים וחוסכים".

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: שחר פילר סמנכ"ל לקוחות: רועי חננאל מנהל קריאייטיב: אדם פדר קופי: אפרת אוסט ארט: צחי פיטובסקי תקציבאי בכיר: תומר אסא מפיק: גלעד גדיש פלנר: ולד סבידלר מנהל מחלקת תוכן: דודי חורי מנהל תוכן: יואב קורן טראפיק: מעין ענבי מנהל סטודיו: ליאור שרוני במאי: רני סער חברת הפקה: פרדיסו – אריאל פרידן קריין: שלומי קוריאט פוסט: גראוויטי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. מה היא חכמת הקבלה? חכמת הקבלה בכללה, היא עניין של התגלות אלקיית, מסודר בדרכיו בכל בחינותיו, ממה שנתגלה בעולמות, וממה שעתיד להתגלות, ובכל האופנים שאך אפשר לפעמים להגלות בעולמות, עד סוף כל הדורות. תכלית הבריאה מתוך שאין לך פועל בלי תכלית של מה, אם כן ודאי שהיה לו להשי"ת, תכלית בבריאה שלפנינו. ומתוך שהחשוב ביותר בכל המציאות רב הגוונית הזו, היא ההרגש המוקנה למין בעלי חיים, שכל פרט שבו, מרגיש את מציאותו עצמו – ומתוך שהחשוב שבהרגשות, הוא – הרגש השכלי, המוקנה רק לאדם, שעל ידו הוא מרגיש גם כל מה שבזולתו, ממכאוביו ונחמותיו. אם כן ודאי שאם נמצא לבורא תכלית בבריאה הזאת, הנה נושא תכלית זו הוא האדם. ועליו נאמר: "כל פעל ה` למענהו". ועדיין יש להבין: לשם איזה צורך ערך השי"ת את כל הכבודה הזאת? אלא הוא כדי להעלותו למדרגה יותר נכבדה וחשובה, שירגיש את אלקיו, כמו הרגשה האנושית שכבר מוקנית לו. וכמו שיודע ומרגיש את רצונותיו של חברו, כן ישכיל בדרכי השי"ת וכו`, כמו שכתוב אצל משה רבינו ע"ה: "ודבר ה` אל משה פנים אל פנים כאשר ידבר איש אל רעהו". וכל אדם יכול להיות כמשה רע"ה כנודע. ובלי ספק כלל וכלל, לכל מי שמסתכל על ההתפתחות שבבריאה שלפנינו, יבין ויתברר לו העונג הגדול של הפועל, אשר פעולתו, הולכת ומתפתחת, עד שנקנה לו ההרגשה הנפלאה הזו, שיוכל לדבר ולהתעסק עם אלקיו, כאשר ידבר איש אל רעהו. "בעל הסולם" מאמר "תורת הקבלה ומהותה"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים