ראובני פרידן בסרטון נוסף; הילה ורוית יעקב – פעם ראשונה בחצי חינם

הילה ורוית יעקב
הילה ורוית יעקב

ראובני פרידן מעלים הילוך עם קמפיין ראש השנה 'הפעם הראשונה' עבור רשת הכל בו 'חצי חינם' ומציגים סרטון נוסף בקמפיין. המהלך שמושק תחת המסר: " חוסכים לך בלי לחסוך עליך" מציג לקוחות שקונים לראשונה בסניפי חצי חינם והפעם 'הילה ורוית יעקב'. הסרטון מתקשר את הקצבייה ואת מחלקת הלייפסטייל של חצי חינם.

רשת חצי חינם גם מודיעה היום על הירתמותהלפרויקט הנצחה ייחודי בשם "מגדל עומר" לזכרו של עומר סייג, ילד כבן 8 נפטר לפני כשנתיים מסרטן, כאשר במסגרת הפרויקט ייבנה מגדל הלגו הגבוה בעולם. בתחילת החודש מיקמה הרשת בכל סניפיה עמדות ייעודיות לאיסוף חלקי לגו על ידי הציבור.

איסוף החלקים מהציבור הרחב יתבצע עד תחילת חג הסוכות, אשר במהלכו ייבנה ויוצג המגדל בעיר מגוריו של עומר סייג ז"ל בפ"ת. לאחר שהמגדל יפורק יועברו כל החלקים לתרומות עבור מחלקות ילדים בבתי החולים השונים. בנוסף לנקודות האיסוף חצי חינם תתרום את חלקי הלגו הנוספים שיצטרכו לשם הקמת המגדל.

מגדל עומר
מגדל עומר

אורית שלום, סמנכ"לית השיווק של רשת חצי חינם: "ממחקר הצרכנים שערכנו גילינו כי הצרכן הישראלי מבקש "מחיר הוגן" העונה על מגוון פרמטרים. אנחנו שמחים לשקף לצרכנים את המאמצים הרבים שהושקעו ברשת על מנת שנוכל להבין באמת את רצונות וצרכי הלקוחות. הרשת עושה מאמצים קונסיסטנטיים כדי להעניק לקהל הלקוחות מגוון מוצרים רחב, מגוון רחב של מוצרים טריים ואיכותיים, חנויות מסודרות ונקיות וכל זאת במחיר משתלם והוגן. אנחנו גאים ומאמינים במהלך של חשיפת יתרונותיה הייחודיים של הרשת וקוראים לקהל הרחב להגיע ולהתנסות בקניה בחצי חינם"

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים