מחוברים לספורט: פרסום LEAD בקמפיין תנועתי חדש לרשת מגה ספורט

מחוברים לספורט
מחוברים לספורט

משרד הפרסום LEAD של רמי יהודיחה, משיק מהלך חדש, נרחב וחוצה פלטפורמות עבור מגה ספורט – "רשת הספורט של ישראל". קמפיין ה-'Movement' של מגה ספורט, שעולה תחת הכותרת 'מחוברים לספורט' שם למטרה לעודד ולהניע אנשים מכל קצוות הקשת הספורטיבית, לעסוק בפעילות כחלק משגרת יומם.

מחוברים לספורט
מחוברים לספורט

הקמפיין החדש החל במהלך פייסבוק ואינסטגרם שקרא לגולשים להציע את התמודדותם להיות הפרזנטורים החדשים של הרשת על ידי שליחת הסבר ותמונה מייצגת על היותם #מחוברים_לספורט. לאחר שהתקבלו אלפי פניות, נבחרו 5 גולשים למובילי הקמפיין אשר יעניקו לכולנו השראה. חמשת הפרזנטורים שנבחרו מככבים במהלך חוצה פלטפורמות; פייסבוק, אינסטגרם, טלויזיה ומודעות מתקשר את המסר של המותג, כי מגה ספורט מחוברת להלך הרוח הספורטיבי של ישראל ופועלת על מנת לקדם את אורח החיים הבריא.

אלגום גבריאל ובת אל לויאן #מחוברים_לספורט

רשת מגה ספורט היא הרשת המובילה והגדולה בישראל בתחום הספורט. רשת מגה ספורט הוקמה בשנת 1996 עם פתיחת חנות הדגל בחיפה. מאז, התרחבה הרשת וכיום מונה למעלה מ-50 סניפים הפרוסים מקריית שמונה ועד אילת, בקניונים ובמרכזי קניות מובילים. כיום החברה נמצאת בבעלות קבוצת MGS ספורט טריידינג, שבין בעליה, האחים גדעון ושלום מוליוב.

הכירו את שלי עבוד #מחוברת_לספורט

קרדיטים
מנכ"ל משותף: אריאל ברנסון משנה למנכ"ל: שלי שפילמן יערי מנהל קריאייטיב: רונן גור פונארוב ארט: יוליה גנקין קופי: מור בוזגלו סמנכ״ל אסטרטגיה: איתן דוידסון סופרוויזר: מורן הרשקוביץ, לי בן דוד תקציבאית: אלעד שמש מפיקה: סיגל נוגסי מפיק בפועל: רועי קסקי במאית: שירי שחר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים