ליאו ברנט בקמפיין חדש למותג פריניב "כמו בדוכן רק בלי כל הרעש"

פריניב
פריניב

ראש בראש: משרד הפרסום ליאו ברנט מקבוצת פובליסיס ישראל, יעלה הערב בקמפיין טלוויזיה לסדרת השייקים החדש של מותג המיצים פריניב, הקמפיין הוא חלק מתהליך המיתוג חדש של החברה שיושלם בימים הקרובים. בנוסף לקמפיין החדש העולה כחלק מהמיתוג החדש של החברה, לוגו החברה עוצב מחדש, לצד השקת מראה חדש ועדכני לבקבוקי השייקים והמיצים שהחברה משווקת.

הקמפיין החדש, בכיכובו של הסטנדאפיסט רועי צדוק, ובהפקת משרד הפרסום ליאו ברנט, מציג את סדרת השייקים החדשה ואת סדרת המיצים הירוקים הייחודית שהחברה מציעה. מטרת הקמפיין להדגיש את הדמיון הקיים בטעם בין המיצים של פריניב לבין המיצים הנמכרים בדוכן שייקים תל אביבי טיפוסי, כשהיתרון הוא בכך שהמיצים של פריניב נמכרים ללא רעש וללא המתנה בתור, על כך לפחות מתבססת ההבטחה הפרסומית "כמו בדוכן רק בלי כל הרעש".

>> הכירו את אפי דיין – סמנכ"ל השיווק של פריניב

עידו יניב, מנכ"ל חברת פריניב מסר: "כבר למעלה מ-20 שנים שאנחנו בחברת פריניב מציעים לצרכנים מוצרים חדשנים ייחודים ומפתיעים. בקמפיין החדש אנו מציגים את קו הדמיון בין המיצים וסדרת השייקים החדשה של החברה אל מול המיצים הנמכרים בדוכני מיצים קלאסיים. אנו בפריניב מציעים מגוון מיצים ייחודי מבוססי פרי, שבחלקם מעבירים מסרים של בריאות ובחלקם מסרים של פינוק והנאה ואנו גאים לספק זאת ללקוחותינו. מסר החדשנות בא לידי ביטוי גם במיתוג מחדש שהחברה עוברת ובמסגרתו אנו מציגים מראה מעודכן ללוגו החברה וכן עיצוב מחודש לבקבוקי המשקאות של החברה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

  1. וואו וואו, איזה צחוקים. ממש קטעים פה..ֿ
    תעזבו את זה שהפרסומת לא עושה חשק לשתות, להבין מה הטעם או לגרות את הצופה ואפילו בקטנה.
    אבל יותר מזה – אם כבר אתם מנסים להיות ״גליקמן״, ( בואו נקח פרזנטור של ״ארץ נהדרת״, הוא יכתוב טקסט, ונשים ימבה מדיה ויהיה גדול ). לפחות שימו פרזנטור של ״ארץ נהדרת״, הוא / היא יכתבו תסריט לפחות סביר, ואז – רק תישארו עם בעיית המדיה.

  2. מועתק אחד לאחד מפרסומת קלאסית לקפה מלפני 20 שנה.
    כל קופירייטר מעל גיל שנה מכיר אותה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים