מהלך נשנושים: מדברים מונדיאל

מזבלה

קופי פייסט: באומן בר ריבנאי וסאצ'י אינטראקטיב מעלים היום לאוויר פעילות שמחברת בין השקת טעם חדש של חטיף נישנושים – נקניקיות עם קטשופ, לבין אירוע המדיה הגדול בעולם ובוודאי הרלוונטי ביותר לקהל היעד הגברי של המותג – המונדיאל. מהלך 360 מובהק זה, מתבסס על פעילות תוכן ייחודית בכל תקופת המונדיאל בערוץ הספורט. התכנית הפופולרית ביותר של הערוץ "יציע העיתונות" תשנה את שמה ל"מדברים מונדיאל", אותו פורמט מוכר רק עם מנחים חדשים/ישנים – אלי אוחנה, נתן זהבי, אבי מלר ונדב יעקבי. בכל תוכנית תהיה פינה מיוחדת של נשנושים שנקראת "מדברים פחות" ובה, בפעם הראשונה בטלוויזיה, הגולשים יחליטו מי מהפרשנים ידבר פחות (מצ"ב הפרומו המיוחד לתוכנית). ממסך הטלוויזיה, יופנו הצופים להצביע מי ידבר פחות באתר הייעודי (קליק). האתר יכלול גם פעילויות נוספות נושאות פרסים שווים במיוחד שייפתחו במהלך המונדיאל. בנוסף גם יעלה בקרוב סרט חדש מסדרת הסרטים של נשנושים.

flixcoil3627626-flixcoil3627626-novid

נשנושים מונדיאל
נשנושים מונדיאל

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: יורם לוי מנהל קריאייטיב: בן סבר מנהל קריאייטיב אינטראקטיב: אדי גולדנברג ארטדיירקטור: ערן ניר קופירייטר: תומר גידרון ארט אינטראקטיב: ירון שגיא מעצבי אינטראקטיב: סטיב רייזיס, אולגה בולוטין מתכנת: יערי וידנפלד סופרוויזרית: שלומית קוגלר סופרווייזרית אינטראקטיב: מיכל גיל תקציבאי: עדי חפץ תוכן מותגי: גיל לדרר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

13 תגובות לפוסט

13 תגובות

  1. [Comment ID #35425 Will Be Quoted Here]

    יעלון, בדוק את עצמך שנייה לפני שאתה קופץ כאן על אנשים. הרשה לי לצטט מהאקדמיה ללשון העברית:
    "המגמה המסתמנת בעברית לדורותיה היא ביטול צורות הנקבה מפני צורות הזכר, ולא להפך. בפועל בזמן עבר יש במקרא רק שרידים לצורה בגוף שלישי רבות, ואילו הצורה העיקרית היא צורת הזכר: 'הלכו'. בזמן עתיד ובציווי כבר משלהי תקופת המקרא משתלטות הצורות 'ילכו', 'לכו' וכיו"ב לנקבות (גם בעברית של היום כמעט אין שימוש בצורות 'תלכנה', 'לכנה'). ובעברית המדוברת שלנו רבים אינם מקפידים לומר 'הן', 'אתן', 'כתבתן' וכיו"ב."
    http://hebrew-academy.huji.ac.il/question3.html

  2. [Comment ID #35423 Will Be Quoted Here]

    שלא לדבר על שגיאות הדיפטונג הנוראיות וההתיחסות הנלוזה והמזלזלת בהגיית הבומ"פ

  3. "האתר יכלול גם פעילויות נוספות נושאות פרסים שווים במיוחד שייפתחו במהלך המונדיאל"
    ומה יקרה אם האנשים שכותבים את הקומוניקטים ילמדו עברית?
    מי ייפתח במהלך המונדיאל? הפרסים?
    כי פעילויות, למיטב ידעתי, תפתחנה במהלך המונדיאל…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים