זה קסם – שטרית מדיה גרופ בפרסומת חדשה לאלונית של דור אלון

מזבלה

שטרית מדיה גרופ בפרסומת טלוויזיה חדשה לרשת חנויות הנוחות אלונית (דור אלון). פסקול למי שמתעניין, Magic במקור של להקת Pilot עם חידוש (Oh oh oh It's Magic) של סלינה גומז.

flixcoil3642370-flixcoil3642370-novid

קרדיטים
מנהל קריאייטיב: גילי שחק ארטדיירקטור: קובי אדרי פלנינג: יהב דרייזין סופרוייזר: מיטל גדקה במאי: יורם עבר הדני הפקה: גוסטבו פוסט: ג'רונימו

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

22 תגובות לפוסט

22 תגובות

  1. קיקי היקר.
    אכן כולם הבינו את המסר (כולל אני) להעתיק מפלפון / תנובה (ולעשות עבורה רעה תוך כדי ) זו עצלות לשמה.

  2. נורית היקרה, לא צריך להאכיל את הצופים בכפית, תני להם קצת קרדיט, רובם הבינו את המסר… חבל שאת לא.

  3. לכל משרד הפרסום / לקוח וכו, שמסנגרים. הפרסומת פשוט מצ'עממת, תנובה – פלפון לעניים במקרה הטוב סתם נומבון במקרה הלא טוב.
    להמשיך לרשום מירמור / חוסר פרגון לא משנה את העובדה הזאת – ולא רק משום שברגע שיש משהו טוב באמת (ראה פלפון / תנובה ) כולם , אבל כולם, מפרגנים.
    וזה לא המקרה. סתם פיהוק, צטערת.

  4. אין צורך להתעצבן ביטון….זה לא מרמור זה פשוט חוסר פרגון כללי שיש בתחום הזה. אולי התחסדות. לדעתי זה זה סגנון דומה אבל ממש סרט שונה. אני אוהבת. במיוחד את הילד החמוד. 😉

  5. לממורמר מלעמלה שחושב שזו העתקה, אין לך מושג בכלל. הרעיון עלה הרבה לפני פלאפון ותנובה ופשוט היה בהקפאה. תביא את התיק עבודות שלך אם יש לך בכלל דבר כזה ונראה כמה טהור אתה. איך אומרים אצלנו, לך חפש.

  6. אמנם השיר נוראי והמשפט בסוף ('משהו טוב מתחיל?) לא קשור לכלום אבל פרסומת חמודה ואין שום קשר לפלאפון בעיניי.
    דמיון קל לתנובה, אבל אי אפשר לומר שזו העתקה

  7. השיר והעיבוד שלו נשמע ממש ממש מיושן? למה? אני מכיר את הגרסה של סלינה גומז , וזה בכלל לא בסטנדרט!

  8. תקשיבו לבחור מעלי "זה סגנון חדש שאנחנו נראה עוד הרבה". כן, אני מניח שזה "סגנון חדש שנראה עוד הרבה" ואת הסגנון הזה יצרו בפלאפון ומי שיוצר משהו כל כך דומה פשוט חוטא למקצוע שלו.

    זו לא העתקה מהסוג שתובעים בגללה על זכויות יוצרים אבל זאת בהחלט תעודת עניות ליצירתיות, למקוריות ולחדשנות. לקחת פרסומת טובה ולעשות משהו "בסגנון" זו הדרך הקלה ביותר וזו הרמת ידיים של צוות הקריאיטיב או של הלקוח (למרות שאני בטוח שבמקרה הזה הלקוח אמר "אני רוצה כמו של פלאפון").
    מצטער אם זה היה ארוך מידי, אבל העניין הזה שכולם עושים כמו כולם כבר ממש עולה על העצבים. קודם עונת "מחזות הזמר" ועכשיו עונת "העולם המופלא".

  9. [Comment ID #38270 Will Be Quoted Here]

    זו ממש לא העתקה זה סגנון מסויים שהתחיל אצל פלפון וגרויטי ונראה אותו בעתיד עוד הרבה.

    סרטון מצויין!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים