סאמר סייל סאמר סייל סאמר סאמר סייל

Summer Sale

באומן בר ריבנאי בפרסומת חדשה למבצעי Summer Sale של רשת סופר-פארם, מאות מוצרים ב-10 ש"ח. אחלה מחשופים, לייק. קליק לספוט השפתון, בושם.

קרדיטים
סמנכ"ל קריאייטיב: יורם לוי סמנכ"ל קריאייטיב: נדב פרסמן ארטית: איה בכור קופירייטר: ערן שפניר סמנכ"ל לקוחות: עידית צוקרמן סופרוויזר: ליזה אסולין תקציבאיות: ירדן אנוש, יעל זולצבכר סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי מנהלת הפקה: גלי שטרקמן סמנכ"ל פלנינג: דניאל וייסמן סופרוייזר פלנינג: שני גולדברג פלנרית: רני וייספלנר חברת הפקה: שושי ואודי בימאי: רם ברוך בית פוסט: JCS מאייר: גל שקדי זניט מדיה: ורד מבורך, יעל עטר, אולג שפושניקוב

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

17 תגובות לפוסט

17 תגובות

  1. [Comment ID #73977 Will Be Quoted Here]

    זו לא תשובה טובה כל כך. זה גם מוציא את באומן שחצנים (והם לא) וזו טענה לא נכונה לדרוש מכל אחד שמגיב פה להראות רקורד כלשהו. זה כמו לדרוש ממבקר מסעדות להיות שף או מפרשן כדורגל להיות פלה וכו'. לכל אחד שמורה הזכות להביע דעה ולבקר, אבל צריך לנסות להיות רלוונטי ולא להתבסס רק על 'ימותו הקנאים' או 'למה מה אתה עשית שאתה מדבר'.

  2. כמה אנשים מסכנים שלא עשו כלום בחיים שלהם מסתובבים כאן? גרשון היקר ספר לנו על עבודה אחת שעשית בחיים שלך? אה רק נרשמת לביצפר. פלוץ ספר לנו על האריה שהבאת ועוד ללקוח אמיתי. אה אתה עובד על זה. תזכרו לכתוב את הכינוי שלכם כשאתם שולחים אלינו קורות חיים

  3. [Comment ID #73972 Will Be Quoted Here]

    קודם כל, דע לך ידידי מזיל הריר, שהשימוש בביטוי 'אויש תנוח' שמור לסטייליסטים גייז שהגיעו לת"א מהדירת עמידר שלהם בדימונה ושינו את השם מאיציק מועלם לאייזיק וורלד. יש מדינות שאפשר לקבל בהן מאסר של 4 שנים על שימוש בביטוי הזה.
    ועכשיו לעניין – מאחורי הסרט אכן עומדים כשרונות גדולים ויצירתיים, אבל אי אפשר שלא לשים לב לדמיון בין וודאפון לסופר פארם וזה אכן לא רק בפן הויזואלי. אבל הכי קל להגיד 'קנאים קנאים'. הדוגמה של האחים כהן פשוט גרועה. כאן לא מדובר בז'אנרים אלא ממש במשהו מוגדר וספציפי.
    ובקשר למטאפורה של 'אתה חי בסרט' – מיושן ולא מצחיק. ועכשיו, תחזור לעבודה. הפלאייר של מסעדת כחלון יורד היום לדפוס.

  4. תכלס העתיקו כאן את הכל. מוסיקה, טקסטים, תמונה. טוב שהם לא חתמו את הסרט בVODAPHONE

  5. [Comment ID #73972 Will Be Quoted Here]

    אני חש את הכאב שלך. אני יודע. אני מבין. זה לא קל. האמת תמיד כואבת. אגב, באיזה פרס בדיוק הסרט הזה אמור לזכות שאני צריך לקנא?!?!? מעבר לזה, כנראה שהסרט הזה כל כך שקוף עד שחוץ ממני וממך לאף אחד אפילו אין כוח להגיב עליו.

    http://www.youtube.com/watch?v=T4WFzvkzCKc

    להגיד עליו שהוא לא מועתק זה מביך.

  6. [Comment ID #73963 Will Be Quoted Here]

    אויש תנוח!
    להגיד שזה מועתק זה כמו להגיד שהאחים כהן העתיקו את ז'אנר הפילם נואר בסרט "האיש שלא היה שם"
    ואם כבר במטאפורה מעולם הסרטים: הסרט שאתה חי בו נגמר, האורות נדלקו, הגיע הזמן לנקות את שאריות הפופקורן שנתקעו לך בשיניים וללכת הביתה. יש יותר מידי צרי עין פתאטיים כמוך בתחום הזה ופחות מידיי אנשי קריאייטיב כישרוניים זוכי קאן כמו אלו שעומדים מאחורי הסרטים האלו. הקנאה שלך מריחה למרחוק והיא מאוד לא אסטתית.

  7. יש כאלה שממציאים שפה ויזואלית ויש כאלה שמעתיקים אותה. זה כל ההבדל. אגב, ההעתקה במקרה הזה היא לא רק השפה הויזואלית אלא הרבה יותר מזה. הגישה, התחושה, הטקסטים.. קיצר, העתקה בוטה.
    אם זה יעזור לך לישון טוב יותר בלילה אז תרגיש חופשי לקרוא לזה –
    אדפטציה ישאלית.

  8. [Comment ID #73896 Will Be Quoted Here]

    פלוץ יקר וחמים,
    יש הבדל גדול בין שפה פירסומית לשפה ויזואלית, תהיה ברור וחד.
    השפה הזו, לא וודאפון ולא סופר פארם חתומים עליה.
    פלאפון לא המציאו את השפה שלהם, וגם יופלה לא המציאו ת'גלגל.
    ז'אנרים, טרנדים ויזואלים נועדו להעתקה ולהתאמה לקונספט, זה בסדר.
    אחרי קילומטרז' בתחום, תבין שכולם מעתיקים מכולם ודברים די חוזרים על עצמם
    בכל הקשור ל"שפה ויזואלית, המטרה היא להמציא את עצמך מחדש
    במסר, ברעיון, בקונספט, באסטרטגיה – כי זהו פירסום. זה הכל.

  9. אני לא מבין את האנשים שרשומים בקרדיט על הסרט הזה (או כל סרט אחר בסדרה הזו). לא מפריע לכם שאתם מעתיקים? אם זה היה סרט אחד אז אולי זה עוד היה יכול לעבור בשקט אבל ראבק, את כל השפה הפרסומית אתם מבססים על העתקה? מבאס ת'תחת!!

    http://www.youtube.com/watch?v=T4WFzvkzCKc

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים