להיסחף לחוויה חכמה יותר

samsung_39

מקאן אריקסון וג'רונימו בפרסומת טלוויזיה מרשימה לסמסונג גלקסי S II החדש. קליק לפרינט.

קרדיטים
במאי: דורון קורן קומפוזיטינג ועיצוב: דור שמיר חומרים ותאורות: אוריין מדינה מודלינג ואנימציה: שי חלפון אנימציה ותאורה: ווק אפשטיין אנימציה: אביעד דהאן מודלינג וסימולציות: אנדריי אוסטינוב סימולציות: דיאגו פרילוסקי מושיין גרפיקס: מיקי בורדה עיצוב: אריאלה בוגוד הפקה: אריאלה פרילוסקי, רחל נריה כהן מוזיקה: תומר בירן עריכת סאונד: סאונדהאוס // משרד פרסום: מקאן אריקסון סמנכ"ל לקוחות: עדי אורן מנהלת לקוחות: רעות פרנקל סופרווייזרית: עינב נוי תקציבאית: מילי אורמן מנהל מח' מחקר: שרון שלו לבצור פלנינג: רותם הבר מנהל קריאייטיב: טל מורבקין סמנכ"ל קריאייטיב: אלדד ויינברגר ארט: אסף לוי קופי: דרור לביא מנהלת מח' הפקה: נווה זרח מפיק/ת משרד: איריס בצלאל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

19 תגובות לפוסט

19 תגובות

  1. אני לא ממש מבין על מה אנשים פה מדברים. איך הם בכלל מעריכים את הפרסומת אם הם לא מבינים את האסטרטגיה מאחוריה. יש פה פניה מדוייקת למאמצים ראשונים: גיימרים, גדג'טיסטים, הייטקיסטים שנושמים אקשן סלולארי. האנשים האלה לא מחפשים נשמה, הם מחפשים ביצועים ויכולות והפרסומת הזאת עושה שואו קייסינג מצויין של יכולות המכשיר. אמנם אין בה זיק של מקוריות ואי אפשר להתייחס רק לאריזה המושקעת ולאפקטים אבל אי אפשר להתעלם מהאימפקט על קהל המטרה. ברור שהוא מדוייק והוא מכה על הברזל החם של אנשים שמוכנים לשלם מעל 3000 ש"ח על מכשיר מתקדם בעל אופציות שלא היו במכשירים אחרים בעבר, שלא לדבר על איכות התצוגה של המכשיר הזה, שאייפון פיזית מחוויר לידו. שימו מכשיר ליד מכשיר ותבדקו אותי. מה נראה יותר חדש, יותר נוצץ וברזולוציית תצוגה מרשימה יותר. תעשו את זה לפני שאתם קופצים להגן על האיפון שלכם, ,כי הרי תעשו את זה בכל מקרה.

  2. אגב המוזיקה באמת יפה מאד , חבל שהיד שמחזיקה את המכשיר אנימטית הריאליזם היה נותן לזה ליטוש אחרון

  3. חחחח…. כרגיל במזבלה – הטוקבקיסטים הטופחים לעצמם-או-חבריהם על השכם;
    והפעם – המוזיקה/אים !
    מצחיק לקרוא כמה תגובות על המוזיקה- כשבפועל היא כלכך ביינונית…

    נו שוין… חוזרת לאוהל

  4. באמת עבודת אנימציה ומידול מדהימה
    השאלה היא מה התפקיד של משרד הפרסום בכל המהלך הזה.
    אין באמת תסריט, אין חיבור בין הסיטואציות, הפריים עם שדה האפליקציות לא קשור לכלום
    כמו כל הסרט הזה.
    אי אפשר להכניס הכל
    או סרטים או משחקים או אפליקציות או משהו מוזר מתחת למים.

    אחלה פרסומת לבית הפוסט
    לא יותר

  5. אז נכון שרעיון מאחורי הפרסומת אין, אבל הפרודקשן ווליו הוא ברמה בינ"ל ועד שרואים דבר כזה מבצבץ בברייק הבינוני שלנו צריך לחבק אותו. פירסט קלאס!

  6. הייתי בטוח שזו אדפטציה אם כי חשבתי שאולי אולי זה של ג׳רונימו, אני חושב שזה יפיפה מוזיקה מהממת הכל יושב ומהודק להפליא . סחתיין.

  7. תגיד לי אתה סתום?
    הייתי בטוח שזה מחו"ל זה מצוין ומעניין
    נכון אין תובנה אבל סחתיין על הלוק והביצוע
    והמוזיקה אכן טובה

  8. חברים מה אתם מזיינים. לא ראיתי עבודת אנימציה כזו בשום פרסומת בישראל
    מדהים

  9. אה, ועוד דבר – "להיסחף לחווייה חכמה יותר". כל כך מסורבל, עם עשרים ערכים שאת כולם רצו להכניס. לא חכם.

  10. כרגיל, ג'רונימו. שני פריימים ואתה יודע שזה דורון קורן. מצד שני, גם כרגיל אצל ג'רונימו, זה יושב באריזה מדהימה ונוצצת, איי-קאנדי מטורף, אבל אין לזה שום נשמה, כלום. אני לא מתרגש כשאני רואה את זה – ואפילו יותר מכך – אני לא רטצה לקנות את המכשיר. אני עדיין רוצה אייפון. ומיקי בורדה, ידעתי שייצא ממך משהו. תיזהר לא לעבוד קשה מדי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים