רוצים לטוס במטוס קרב?

bezeqfighter

אחרי הכישלון של ה-100mb street race, אדלר חומסקי & ורשבסקי בפרסומת טלוויזיה חדשה למשחק הפייסבוק 100MB SkyRace של בזק. ניסיתי את המשחק (קליק לבאנר), לא העיף אותי, אבל לפחות הפרס מגניב – טיסה במטוס קרב אמיתי.

במסגרת מהלך ההשקה החדש של בזק תחת הכותרת "NGN במהירות 100 מגה" תטיס חברה את האזרח הישראלי הראשון לחלל. זהו חלקו השלישי (קדמו לו טיסה במטוס קרב אמיתי, וחווית רכבת ההרים האימתנית בעולם) במהלך שיווקי ופרסומי מקיף הממחיש בצורה הטובה ביותר את המשמעות של גלישת במהירות 100 מגה ברשת ה- NGN.

הטיסה לחלל תבוצע באמצעות חברת "RocketShip tours", המשתפת פעולה בישראל עם אופיר טורס והינה הספק הבלעדי של חברת התעופה והחלל המובילה XCOR Aerospace ברחבי העולם ומפתחת רכב החלל Lynx Mark I – הוא רכב החלל המהפכני לטיסה תת-מסלולית, המופעלת במנועים רקטיים ידידותיים.

הזוכה המאושר, שהצליח לשחק במהירות הגבוהה ביותר במשחק בעמוד הבית של בזק בפייסבוק, ייהנה מטיסה ברכב החלל ה-Lynx Mark I המספק חוויה מלהיבה ומעשירה של שהות בחלל – וכוללת אינטראקציה רצופה עם הטייס – Rick Searfoss. הזוכה יישב במושב טייס המשנה וייהנה ממראות נרחבים מבעד לקדמת ושני צידי החופה, ולא רק מבעד לחלונות הצד של כלי הטייס. הודות לאשכול המנועים הרקטיים המהפכניים שפותח על ידי XCOR, רכב ה-Lynx הדו-מושבי ממריא אופקית ממסלול המראה והוא אינו זקוק למטוס נושא. תכנון זה מקטין את סך הפליטות ומגביר את רמת הבטיחות תוך הגעתו למהירות מאך 2 בדרכו לגובה 200,000 רגל מעל פני האדמה.

השחור העמוק של החלל החיצון מעל, והמבט המרהיב אל עקומת כדור הארץ ואל המעטה המופלא, הם מראות שלא יישכחו תוך ריחוף במצב חוסר משקל בשיא הגובה. שלא כמו טיסות אחרות שלא במסלול, המשתתפים ב-Lynx ילבשו חליפת לחץ כאמצעי הצלת חיים נוסף בשעת מסעם אל המזוספירה, ונושא הבטיחות יקבל חשיבות עליונה תוך הכנות להנמכת ה-Lynx דרך שכבות האטמוספרה, הכולל יציאה מרהיבה עם כוחות 4 ג'י.

הזוכה יעבור תכנית כשירות שתידרש, המורכבת מפרוטוקול בן ארבעה ימים שייערך בפיניקס, אריזונה, והוא כולל סינון רפואי וחוויות למידה, בדומה, ייהנה מתנאי דה-לוקס במלון נופש אקסקלוסיבי, ה-Sanctuary on Camelback Mountain Resort and Spa, בעל מוניטין בינלאומי לעיצובו העכשווי ולמסעדה עטורת הפרסים המצויה בו.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. אדלריסטים,
    כשאין קריאייטיב טוב אז מגזימים, נכון?
    רכבת הרים, מטוס קרב…
    מתעללים בגידי גוב כאילו היה בובת סמרטוט
    זה ממש עצוב ומביך
    אלו ימי מהפכה ואתכם ההרגשה היא של ימי פומפיי האחרונים
    פ-א-ט-ת-י…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים