מלך הפיתות חמיס אבולעפיה ימכור לכם את פיתה קראנצ' של עלית

pitacrunchdsa

חמיס אבולעפיה, ממייסדי קבוצת אבולעפיה האוחזת ברשת המאפיות הפופולאריות, מחלטר בקמפיין השקת פיתה קראנצ', חתיכות פיתה אפויות ומתובלות בתנור, במגוון טעמים: טבעי, חיטה מלאה, ים תיכוני וזעתר, של שטראוס עלית. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום Y&R ישראל, נחתם תחת המסר: "פיתה קראנצ' – טעים לאללה".

יח"צ: פיתה קראנצ' פונה לצרכנים, המחפשים מוצר טעים וייחודי בקטגורית הקרקרים, ומבוססת על הפיתה הישראלית האהובה. מוצרי הפיתה קראנצ' אפויים בתנור והם קראנצ'יים במיוחד ומשביעים. פיתה קראנצ' משתלבת מצוין בארוחות הערב והבוקר ומתאימה לאכילה בניגוב – עם גבינה לבנה, חומוס, טחינה ומגוון של מטבלים, כתוספת משדרגת למנות מוכרות כמו סלט ומרק ואפילו כארוחה קטנה ומשביעה.

תהליך הייצור של מוצרי הפיתה קראנצ' מתחיל במאפיית "אורן משי" שבאשקלון, בניהולם של יגאל ואתי שלומי, שם פותחו הפיתות המיוחדות שמהן מיוצרת סדרת הפיתה קראנצ'. לאחר מכן מגיעות הפיתות למפעל המלוחים של שטראוס בשדרות להמשך חיתוך, תיבול ואפייה למידת הקראנצ'יות הרצויה.

הפיתה קראנצ' פותחה על בסיס מוצר אמריקאי מצליח ופופולרי בשם "סטייסי פיתה צ'יפס", ש"התגלה" במקרה – ע"י סטייסי מדיסון, עובדת סוציאלית מבוסטון, אשר מאסה בעבודתה השגרתית ופתחה דוכן לממכר סנדויצ'ים אומנותיים בפיתה. מדיסון האכילה את הלקוחות הרעבים שעמדו אצלה בתור, בשאריות הפיתה שתיבלה ואפתה בתנור. ההצלחה של "השאריות" הללו היתה עצומה והיא החלה לשווק אותן כמוצר בפני עצמו לקמעונאים בסביבה. לפני מספר שנים נרכשה חברת "סטיייסי פיתה צ'יפס" על ידי פריטו ליי, חברת המזון של פפסיקו, השותפה עם שטראוס בחטיבת המלוחים.

דניאל זינגר, מנהל שיווק חטיבת המלוחים של שטראוס, אומר בעקבות ההשקה: "לראשונה חטיבת המלוחים משיקה מוצר שיכול להשתלב בארוחת הערב המשפחתית או כארוחה קטנה בין הארוחות. למרות שמקורו של המוצר בארצות הברית עשינו התאמה לטעם הישראלי ופיתחנו מוצרים וטעמים שמהווים אלטרנטיבה איכותית וטעימה במיוחד למוצרים שקיימים היום בקטגורית הקרקרים"

פיתה קראנצ' – טעים לאללה!
פיתה קראנצ' – טעים לאללה!

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים