זיתא משיקים את Fresh Pack בקמפיין סרטונים הומוריסטי של ראובני פרידן

zeita2

ראובני פרידן IPG משיקים את זיתי Fresh Pack של מותג שמן הזית זיתא. זייתים באריזה שומרת טריות בטעמים שונים: לימון כבוש, איטלקי, פיקנטי. הקמפיין תחת המסר 'זיתא זה טעים' קורא לזנוח את קופסאות השימורים ולעבור לאפשרות צריכת נוחה יותר של זיתים טריים ואיכותיים יותר.

לדברי לאה מלכא, מנהלת שיווק זיתא: "לנו ב'זיתא', כמי שחרטנו על דגלנו להיות מובילי תרבות הזית בישראל, היה חשוב מאוד, שפרי כ"כ מוצלח וטעים כמו הזית יקבל את הכבוד הראוי לו. הצריכה בשוק, מתאפיינת כבר עידנים דרך אותה הצורה של קופסאות שימורים, שגם אינה מציעה נוחות וגם לא נותנת ליהנות מאיכותו וטעמו המלאים של הפרי. לכן, הקמפיין של זיתא, מציג את הדור הבא ואת הפיתוח שלנו של אריזת ה-FRESH PACK המאפשר לצרוך את הזיתים בצורה פשוטה יותר – כך שיהיה ניתן להגיש ולאכול זיתים, בכל אורחה, בצורה נוחה וקלה יותר וגם ליהנות מזית איכותי וטעים באמת".

יח"צ: 'הזיתים של זיתא', מגיעים באריזת FRSH PACK שהינה פיתוח ישראלי חדשני בתחום הזיתים, אשר מציגה טכנולוגיה מתקדמת, המאפשרת אריזת הזיתים באווירת מבוקרת, בלי המים והתמלחות של קופסת השימורים. באמצעות טכנולוגית האווירה המבוקרת ואריזת ה-FRESH PACK – אריזת פלסטיק אטום לכניסה של אויר וחמצן, הזיתים של זיתא', בניגוד לזיתי השימורים, לא עוברים כל תהליך פסטור ועל ידי כך, שומרים על הטעם של הזית והעסיסיות והמרקם הקרנצ'י שלו – בדומה לזיתים הנרכשים במעדניות.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

2 תגובות לפוסט

2 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים