סדרת טעמי הפרדס של פריגת – בטבע שלנו

pardesbbr

באומן בר ריבנאי פובליסיס ישראל, בפרסומת טלוויזיה חדשה המציגה את השפה התקשורתית החדשה של פריגת (החברה המרכזית). הפרסומת מציגה את סדרת טעמי הפרדס – תפוזים, אשכוליות וקלמנטינה בטעם של פעם.

צפו גם: פריגת – בואו לשלוח שנה טובה שאפשר לתלות על המקרר

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. מי שלא היה עצלן מדיי בשביל לקרוא את האותיות הקטנות היה מגלה שכל הטבעיות המדוברת מסתכמת ב15% פרי בלבד

  2. פשוט פרסומת גרועה.
    חוץ ממוטיב הילד המעצבן וחסר הכבוד למבוגרים בכלל ולהורים בפרט ("אבא חופר") שמככב היום בכך כך הרבה פרסומות שכבר בא להקיא ממנו, המסר "מעודן" בערך כמו תקיעת אצבע בעין: לא צריך להצטער שהחרבנו את כל הפרדסים היפים ובנינו עליהם מקדשים לתרבות הצריכה החזירית, כי היום אפשר לקנות מים עם סוכר וחומרי טעם וריח שכתוב עליהם "תפוז"! ילדיכם, שהדבר הכי קרוב לפרדס שיראו בחייהם זה פרסומת של פריגת, אפילו לא ירגישו בהבדל וזה גם לא יעניין אותם כי היום הרבה יותר כיף!

    איך פרסומת כזו אמורה למכור לנו טעם נוסטלגי של פרדס? זו אשכרה פרסומת שמורידה ערימה חמה ומהבילה על הנוסטלגיה.
    נו טוב, הרי ממילא אם אתה מטומטם מספיק בשביל לשתות את הזבל המזוקק הזה ועוד לתת ממנו לילדים שלך, אתה בטח גם סתום מכדי להבין מסרים מורכבים כאלו. ועל זאת נאמר, 90% מההצלחה של פרסומת היא לא בגלל חוכמת המפרסם אלא בגלל טיפשות הקהל.

  3. הכל טוב ויפה אבל הפרסומת הזו היא הטעיה אחת גדולה. נראה כאילו התפוזים נשארו בפרדס כי במיץ הזה לא מרגישים תפוזים בכלל. עם כל הכבוד לנוסטולגיה , צריך הרבה דמיון כדי לזהות תפוז או אשכולית בתוך המיץ סוכר הזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים