ברייק הזהב בגמר מאסטר שף – קולקציית קיץ 2014 של רנואר

renuarsupperd

פרסום אברהם, בפרסומת ברייק הזהב בתוכנית הבישולים מאסטר שף (עונה 4) של קשת בה זכתה נוף עתאמנה אסמעיל. הפרסומת המציגה את קולקציית חג-קיץ 2014 של בית האופנה רנואר בכיכובה של דוגמנית הבית אור גרוסמן. לשואלים, השיר בפרסומת > Stolen Dance.

לדברי סרג' דרעי, מנכ"ל רשת רנואר: "אנו שמחים לקראת חג הפסח ועם פתיחת עונת האביב, לחשוף בפרסומת ברייק הזהב את קולקציית החג לנשים ולגברים והן להשיק את קו הנעליים החדש, אשר ביחד מובילים את תחום האופנה עם טוטאל לוק מכף רגל ועד ראש".

צפו גם: קולקציית הנעליים החדשה של רנואר

יח"צ: "בפרסומת תוצג קולקציית החג לנשים ולגברים של רנואר בכיכובה של הפרזנטורית אור גרוסמן ביחד עם כ-15 דוגמניות ודוגמנים, אשר יחשפו לראשונה את הקולקציה לחג ואת קו הנעליים החדש של הרשת.

קבוצת רנואר ממשיכה במדיניות "ברייק הזהב". אחרי שכיכבה בפרסומות ברייק הזהב בתוכניות "דה ווייס", "האח הגדול" ו"הכוכב הבא", תפתיע רשת רנואר בגמר התוכנית "מאסטר שף". את פרסומת ברייק הזהב של "מאסטר שף" אצל הזכיינית "קשת", יוביל סרטון הפרסומת באורך של 60 שניות. הפרסומת, אשר תשודר בכיכובה של הדוגמנית והפרזנטורית אור גרוסמן יחד עם הדוגמניות והדוגמנים המובילים, תקדם את קולקציית חג הפסח ותחשוף את קו הנעליים החדש של הרשת לעונת אביב 2014.

רנואר רכשה גם את ברייק הזהב בתוכנית הריאליטי THE VOICE, בתוכנית הגמר של "האח הגדול" ובתוכנית הריאליטי המוסיקלית "הכוכב הבא". קמפיין החגים, ישודר החל מיום שבת הקרוב במשך כשלושה שבועות ועד סוף חג הפסח, בערוצי הטלביזיה המובילים 2, 10 ו-24 ובמקביל יעלה הקמפיין בפריסת מדיה ארצית רחבה".

קבוצת רנואר נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל הקבוצה הוא סרג' דרעי. הקבוצה מפעילה רשת חנויות המונה כיום למעלה ממאה סניפים לאופנת נשים וגברים בפריסה ארצית. כמו כן, מפעילה הקבוצה את המותג הישראלי TWENTYFOURSEVEN, אשר רשת החנויות שלו מונה כיום למעלה משלושים סניפים בפריסה ארצית.

קרדיטים
בימאית: שירי שחר צלם: שי פלג עורך: ישראל אוחיון משרד פרסום: אברהם מנהל קריאייטיב: עידן זמיר מנהל לקוחות: רועי חננאל קופירייטר: אדם פדר ארט דיירקטורית: הדס זרביב תקציבאית: שרון שריר בית פוסט: פוסט אופיס הפקה: 3a הפקות, לימור אברהם וענבל שיראזי ארט: יוסי צרויה איפור: נמרוד פלד שיער: ז'אן כהן

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים