המרכז האקדמי רופין מציג את האקדמיה ההיברידית בסרטון פרסומת קטן וחביב

rupinacedam

המרכז האקדמי רופין עלה השבוע בקמפיין חדש תחת הכותרת 'האקדמיה ההיברידית' בהיקף של למעלה ממיליון ש"ח. מטרתו העיקרית של הקמפיין החדש היא מיתוג המכללה כמוסד המשלב בין צרכי תלמידיו ובוגריו ובמקביל מבין היטב את תנודות המשק והחברה בישראל.

השם "האקדמיה ההיברידית" (היברידי – שילוב מספר תכנים יחד) נולד מתוך צורך זה, והוא מדגיש את יכולת המכללה לשלב מספר תכנים במקביל ועל ידי כך ליצור כלי חדש, המסוגל להתמודד טוב יותר עם המשימות והאתגרים בכל תחום נלמד. במישור הפרקטי, ההיברידיות מתורגמת לשילוב תכנים בין תכניות שמציעה המרכז האקדמי, ובניהם כלכלה ומדעי ההתנהגות, מדעי הים וקדם רפואה, חשבונאות ולימודי מוסמך במנע"ס, לוגיסטיקה ומערכות ימיות, הגירה ושילוב חברתי ועוד תכנים רבים.

בנוסף מזמין הקמפיין את קהל המתעניינים ליום הפתוח שיחול ב-27.5 ומשלב אותו לראשונה עם יום הסטודנט שכולל הופעות של עברי לידר, אתניקס ו"בלקן ביט בוקס". לרישום ליום הפתוח ברופין, הקליקו כאן

קובי יפרח, מנהל שיווק ותקשורת, המרכז האקדמי רופין: "החוויה הסטודנטיאלית בעידן של חופש המידע, הטאבלט והסמארט פון היא האתגר שאנו מתמודדים איתו כמו כל המוסדות האקדמיים. ברעיון ההיברידי מגולמת התפיסה ששילוב נכון של כלים ועולמות תוכן מייצר בוגרים מוכנים יותר לעולם שבחוץ עתיר אתגרים וצפוץ… ביום ההיברידי אנו מראים גם את חיי החברה הסטודנטיאליים המהווים ערך חשוב ביותר ומהווים שיקול מכריע יותר ויותר בבחירת מקום הלימודים.

כדי להצליח בעולם מורכב, צריך יותר מכלי אחד. המרכז האקדמי רופין – לראות מעבר לאופק.

אקדמיה היברידית – לימודי חשבונאות בשילוב תואר שני במנהל עסקים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים