מגה בעיר בפרסומת חדשה בקמפיין הוזלת המחירים – שווה לקנות קרוב

megair2014

רשת מגה בעיר תעלה היום בערב עם פרסומת טלוויזיה חדשה באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה גרופ. הקמפיין הוא חלק ממהלך אסטרטגי נרחב ברשת מגה בעיר הפרוסה בכ-124 סניפים ברחבי הארץ. כחלק מהמהלך הוזילה הרשת מאות מוצרים ממגוון נרחב של קטגוריות, המהווים מרכיב עיקרי בסל הקנייה השכונתי של כל צרכן.

ממשרד יחסי הציבור נמסר כי: "הקמפיין, אשר מציג את הגורמים הנוספים אותם שיש לקחת בחשבון בעת רכישת מוצרי מזון בקנייה מחוץ לעיר, כדוגמת: קניית מוצרים שנזרקים בסופו של דבר לפח, אובדן הזמן, עלויות הדלק ועוד, מתבסס על סקר של חברת TNS , שנערך עבור החברה ובחן את הרגלי הצריכה בישראל, עולה כי מעל 80% מהקונים מחוץ לעיר מצהירים שהם קונים יותר ממה שהם צריכים וכי 68% מהקונים מחוץ לעיר מצהירים שהם מוציאים בקניה השבועית עד 150 ₪ יותר מהדרוש. בנוסף, 60% מהנשאלים מצהירים שהם קונים עד 4 מוצרים שבסוף מתקלקלים או נזרקים לפח. כמו כן, 67% מהקונים מחוץ לעיר, חושבים שיש לחשב את עלויות הדלק כחלק מעלות הקניה מחוץ לעיר".

לדברי גיא וינברגר, שותף בשטרית גרופ, SMG: "הקמפיין נועד להאיר בזרקור את החסרונות שבקנייה הגדולה מחוץ לעיר, ובזכות הוזלת המחירים להפוך את "מגה בעיר" לקנייה המשלימה האטרקטיבית ביותר. בקמפיין עשינו שימוש ייחודי בעובדים ולקוחות אמתיים מתוך מטרה לחזק את תחושת הקרבה בין המותג השכונתי לבין הקהילה."

קרדיטים
גיא וינברגר – מנהל שותף בשטרית גרופ אילן פדר – סמנכ"ל לקוחות לימור לזרוביץ – סמנכ"ל לקוחות טל קמיאבי – סמנכ"ל קריאטיב דביר בשן – תקציבאי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים