רותם סלע בקמפיין למתחם שרונה תל אביב – אירופה זה כאן

sharonarotem

משרד הפרסום והמיתוג אדלר ברנדס (Adler Brands) בפרסומת טלוויזיה חדשה בכיכובה של הדוגמנית-שחקנית רותם סלע לקידום מתחם שרונה (Sarona) בתל אביב. סרטון הפרסומת תחת המסר 'אירופה זה כאן' לצלילי השיר 'My Sharona'. מאחורי מתחם שרונה תל אביב עומדת קבוצת 'אירני רוגובין' של חברת אפרים רוגובין בע”מ ואברהם אירני חברה להשקעות ומסחר בע”מ וחברת 'גני שרונה (אמטא) בע"מ' של קרן מידאס השקעות בע”מ, קבוצת אדלר חומסקי & ורשבסקי ואיש העסקים מתי דב.

יח"צ:
שרונה משלבת בין היסטוריה ארכיטקטונית מרשימה לחוויה עירונית דינמית ומהווה מרכז של תרבות, מסחר ובילוי באווירה שקטה. המושבה המחודשת כוללת פארק אורבני המשמר באופן מדויק את שלושים ושבעה המבנים המקוריים של המושבה הטמפלרית שנהפכו לבתי קפה, מסעדות, גלריות אמנות וחנויות ייחודיות.

במרחק כמה פסיעות מהמולת ההמון, מצפירות המכוניות ומהתנועה בעיר מחכה לכם מקום שכמוהו עוד לא היה. כאן ניצבים בתי מידות נאים וסביבם נטועים עצים גבוהים ומדשאות ירוקות ומטופחות. כאן מתפרשים שבילים רחבים שמזמינים את צעדיכם להיות קלילים יותר. כאן מחכות חנויות ייחודיות ובהן מוצגים למכירה מיטב המותגים המובילים ועולמות חדשים של הנאה. כאן יש חופש לעשות בשעותיכם הפנויות כאוות נפשכם. אם תעצמו את עיניכם תוכלו לשמוע את קולות הזמן לוחשים סיפורים מופלאים. אם הגעתכם לכאן הרי שגיליתם מקום מיוחד שבו אתמול, היום ומחר נפגשים ויוצרים קסם חד-פעמי.

שרונה מציעה חוויית בילוי וקניות מעודכנת ואיכותית. בבתי המושבה הוותיקים שחודשו בקפידה כדי לשמור על מראם הייחודי פועלות חנויות דגל של מותגים מובילים ומסעדות מצוינות. מתחם הקניות הפתוח משתלב בצורה מושלמת עם מארג הגנים המוריקים, האווירה השקטה והנינוחה במיקום מרכזי, שבו ניתן ליהנות גם מהופעות ומאירועי תרבות מיוחדים, ביום ובלילה. כאן אפשר לערוך פיקניק רומנטי בפארק, לרכוב על אופניים עם כל המשפחה בגנים, או לבחור בבילוי בברים של שרונה שיימשך עד השעות הקטנות של הלילה.

שרונה היא פנינה ארכיטקטונית שהתחבאה במשך תקופה ארוכה מאחורי גדרות וחומות וכעת היא חושפת מחדש את קסמיה ומוסיפה להם מגע מעודכן ומעודן שיהפוך כל ביקור לחוויה.

שרונה מבקשת להיות מוקד של יצירה עכשווית מרגשת, שתציע למבקרים בה חוויה תרבותית עשירה ומגוונת. חיי הרוח והתרבות של תל אביב מצאו בשרונה את הזירה המושלמת לפעול בה משום שהמתחם תוכנן מראש כך שיוכל לארח שלל אירועים ופעילויות תרבותיות: שוקי קונספט פתוחים, מיצגים אמנותיים, פסטיבלים, תיאטרון רחוב, הקרנת סרטי קולנוע תחת כיפת השמים, ירידי אמנות עכשווית ועוד.

בנוסף, בגן המוסיקה שברובע הצפון מערבי של שרונה, על שפת בריכה אקולוגית מרהיבה, יתקיימו פעילויות מוסיקליות מגוונות, כמו ערבי שירה בציבור, קונצרטים של מוסיקה קלאסית, פסטיבלי ג'אז, הופעות חיות ואירועים מוסיקליים אחרים, מהם אפשר ליהנות בגן עצמו או באחד מבתי הקפה המקסימים שסביבו.

שרונה מציעה למבקרים בה חופש. המרחבים הפתוחים שלה הופכים אותה לאי ירוק בלב העיר, שבו ניתן לבחור כיצד לבלות את שעות הפנאי בצורה המהנה ביותר. מי שמחפש חוויית קניות מיוחדת ומהנה ימצא בשרונה חנויות ובוטיקים ברמה הגבוהה ביותר. מי שמתעניין בהיסטוריה של המושבה ושל תל אביב של פעם יבלה במרכז המבקרים וייהנה מהתצוגות שחושפות את הסיפורים הקטנים והגדולים של האזור ושמפיחות חיים בקורותיה המרתקים של שרונה. מי שמבקש לעצמו חוויה אורבנית תוססת וצבעונית יבלה בכיכר העיר וייהנה מאירועי הרחוב המגוונים שמציגים עצמם לפניו: מופעי רחוב, ירידים שונים, אירועים פתוחים לקהל , ועוד שלל אירועים ססגוניים.

מי שרוצה מקום מפלט מג'ונגל הבטון התל אביבי הסואן יוכל ליהנות מהמתחם הבוטני הירוק שמשחזר את האופי החקלאי של המושבה הטמפלרית ומציע למבקרים בו פינה שקטה וטבעית בה משגשגים עצי פרי, ירקות, פרחים וצמחי תבלין. כאן אפשר לשכב פרקדן בצלו של עץ, לשמוע ציפורים שרות ולרוקן את הראש מטרדות היום-יום.

בשעות הערב והלילה שרונה מושכת אליה את הבליינים האיכותיים של העיר. כאן הם יוכלו ליהנות מהמסעדות היוקרתיות של המתחם, לבלות במועדונים הסמוכים, לצפות בסרט בקולנוע הפתוח, לשמוע קונצרט בגן המוסיקה או לצאת למסע שופינג לילי. שרונה טומנת בחובה את כל האפשרויות המרגשות והאיכותיות שתל אביב מציעה לבלייני הלילה שלה, תוך שמירה על האלגנטיות ועל האקסקלוסיביות שמזוהות כל כך עמו.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. בנימה אישית, עושה רושם שהעם "שבע" ממרכזי קניות יוקרתיים (חברים, בניינים זה לא נוף!). לגבי הסרט, התאורה ישראלית .. חם צהוב דהוי. אם רוצים לדבר חו"ל צריך לתקן את האמביינט של התאורה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים