הכסף מהטוטו ווינר לא שינה את גיא זו-ארץ

הכסף מהווינר לא שינה את גיא זו-ארץ
הכסף מהווינר לא שינה את גיא זו-ארץ

גיא זו-ארץ נבחר להוביל קמפיין טלוויזיה חדש לקידום מותג הימורי הספורט "טוטו Winner", המהווה חלק מהאסטרטגיה הפרסומית החדשה של ווינר, הפונה לקהל שחובב ספורט, אך אינו משחק בו. במסגרת הפרסומת החדשה של יהושע\TBWA, משחק זו-ארץ לצד צמד הדמויות "דאבל ופס", המדובבות על ידי נירו לוי ועמי סמולרצ'יק. זוארץ מייצג חובב ספורט שידע את תוצאת המשחק, אך לא מילא טופס Winner ובכך פספס הזדמנות להרוויח. הסלוגן אשר נבחר ללוות את הקמפיין הוא: "הידעת ולא שלחת? זה בלתי נשלח!".

הסרטון ישודר החל מהערב (ה-17.2), עם חזרתה של ליגת האלופות לשלב שמינית הגמר, ובצמוד לפעילות הליגות הבכירות באירופה. הקמפיין, שנעשה באמצעות משרד הפרסום יהושע\TBWA, בהשקעה כוללת של כ-4 מיליון ש"ח, יכלול פעילות פרסומית בטלוויזיה, בעיתונות, ברדיו, באינטרנט, בשלטי חוצות ובמגרשי הכדורגל.

הילה בז'ז'ינסקי, סמנכ"ל שיווק וקמעונאות בטוטו: "הטוטו סיים את שנת 2014 עם שיא הכנסות שנתי . על מנת שנהפוך גם את שנת 2015 לשנת שיא עלינו לפנות לקהלים חדשים חובבי ספורט, שעד כה לא התנסו ב-Winner ולגרום להם להצטרף למשחק. אנחנו חיים בעולם תחרותי ודינאמי ולכן מוטלת עלינו החובה להתחדש כל הזמן".

קרדיטים
מנהל קריאייטיב: עדו קריב ארט: יונתן בלידן קופי: טל יגר סמנכ"ל לקוחות: שחר בן נעים סופרווייזרית: אלינור שמר תקציבאית: דיאנה חוטובלי מפיק משרד: עופר חג'יוב וענת הררי במאית: קרן חכמה חברת הפקה: מיאלמה בית פוסט: ג'רונימו

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים