בכל 7 שניות: ראובני פרידן בפרסומת חדשה לדגם הטראקס של שברולט

שברולט - בכל 7 שניות
שברולט – בכל 7 שניות

מותג הרכב שברולט של היבואנית הישראלית UMI, משיק פרסומת חדשה בקמפיין "בכל 7 שניות נמכרת בעולם שברולט" באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. סרטון הפרסומת הנוכחי מתקשר את דגם הקרוסאובר 'שברולט טראקס' (Trax). קליק לפרסומת הקודמת של טראקס.

במסגרת הקמפיין, הגולשים יוזמנו "לתפוס ת'טראקס" בדף נחיתה ייעודי שהוקם לקמפיין. גולשים אשר יצליחו לאתר שבעה רכבי טראקס בתוך שבע שניות –על משקל "בכל שבע שניות נמכרת שברולט בעולם"- יכנסו להגרלה שהזוכים בה יזכו בחבילת אירוח במשחק של מנצ'סטר הכוללת כרטיס זוגי למשחק של הקבוצה באנגליה, טיסה ואירוח במלון.

הקמפיין ילווה בפרסומות טלוויזיה, מודעות בעיתונים וקמפיין דיגיטל. הסכם החסות של שברולט עם מנצ'סטר יונייטד אינו האינטראקציה הראשונה של המותג האמריקני עם הספורט הפופולארי. שברולט היא המייסדת והשותפה המובילה במיזם ה-ONE WORLD FOOTBALL, אשר נוסד בשנת 2010 ומטרתו לקדם את ערכי הספורט, החינוך וההישגיות במדינות מתפתחות.

גלית עיני, סמנכ"לית שיווק ומכירות: "אנחנו בשברולט ישראל שמחים על ההזדמנות להמשיך את שיתוף הפעולה עם קבוצת הפאר האנגלית. כל מה שמנצ'סטר יונייטד מייצגת על המגרש, הטראקס מביאה לכביש- ברק, אלגנטיות וביצועים".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים