מאיר ברנד חוסך? קמפיין ShoppingIL 2016 של גוגל ישראל דל וחסר קריאייטיב

ShoppingIL 2016
ShoppingIL 2016

ShoppingIL, חג הקניות הישראלי ברשת שמארגנת גוגל ישראל (Google) תחת ניהולו של המנכ"ל מאיר ברנד, יוצא לדרך זו השנה שלישית ויערך בין התאריכים ה-9 ל-10 בנובמבר. גם השנה, חג השופינג הישראלי של גוגל יציג 48 שעות של חגיגת קניות עם מגוון מבצעים והנחות ייחודיות במאות אתרים ורשתות מקוונות שלקחו חלק במיזם.

אלא שבשונה משנים קודמות בהן משרד הפרסום באומן בר ריבנאי השיק קמפיינים נרחבים ומושקעים לקידום ShoppingIL , השנה בגוגל ישראל החליטו לחסוך כסף ולא להשיק קמפיין תומך ראוי, לבטח שלא כזה קריאייטיבי שגם יכניס את האינטרנט לאווירת חג וימחיש לכולם שגוגל הינה עדיין חברה שמונעת מיצירתיות ולא מפלצת אנמית שמורכבת מאלגוריתמים ושורות קוד.

פרירול ShoppingIL 2016

אבל מה לעשות, גוגל ענקית ככל שתהיה אינה חברה מבוססת קריאייטיב או חדשנות אמיתית, גם אם היא רוצה להצטייר ככזו. אלא חברה שמנצלת את מונופול המדיה שלה בכדי לדחוף מסרים באגרסיביות רבה וכך היא גם עושה בקמפיין ההשקה של ShoppingIL 2016, שכולל כך לפחות מסתמן, סרטון פרירול שגרתי, חסר ויראליות וטיפת מחשבה לצד פריסת מדיה נרחבת עם באנרים מותאמים ברחבי האינטרנט.

בדומה לפייסבוק ישראל, גם גוגל ישראל מגלגלת בשוק הישראלי מאות מיליוני דולרים מדי שנה. עובדיה גם אם אלה במחלקות הקריאייטיב והאסטרטגיה, הם בסך הכול אנשי מנהלה, לפחות כך סורסו להיות בכדי שיתאימו לאג'נדה של תאגיד הענק, שמסתכמת במערכת יחסים חד צדדית, כזו שבה צד אחד מצפה שהמפרסמים שלו יתאימו עצמם לפלטפורמות הקידום ביו טיוב ובגוגל וייצרו תוכן קריאייטיבי שיצעיד אותן לעתיד, אך הוא עצמו אינו כזה.

סרטון קמפיין ShoppingIL 2016

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. כל כך נכון. מלבד עסקים הענקיים כמו קסטרו ומותגים מאוד מובילים בכלל לא זוכים לחשיפה. חוץ מעמוד נחיתה מסכן. בניגוד לשנה שעבר, אין אתר לאירוע עם מבצעים, אין קמפיין תומך. העיניין שלהם במבצעים מזערי. התמיכה ירדה לחלוטין, מדבקות, התלהבות, פיקוח על מבצעים, פשוט כלום. כל העבודה המיותרת הזו ובכלל למה שיגיעו אליי לקוחות חדשים בלי הקמפיין שלהם. ללקוחות לי אני כבר יודעת לדווח מבצעים. אני אשמח צריכה עזרה בזה. בקיצור ממש לצאת די חובה. עדיף שלא יעשו שנה הבאה אם יהיה שוב ככה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים