תחזית: פייסבוק תרכוש את הסטארט אפ הישראלי fiverr

פייסבוק רכשה את הסטארט אפ הישראלי fiverr
פייסבוק רכשה את הסטארט אפ הישראלי fiverr

פייבר (Fiverr), פלטפורמת סחר גולשים פרי פיתוח ישראלי היא אחד הסטארט-אפים המעניינים ביותר ברשת בשנים האחרונות. למי שלא מכיר, הקונספט של פייבר מאוד פשוט – גולשים מעניקים שירותים לגולשים תמורת 5 דולרים בלבד. 4 דולרים הולכים למעניק השירות ודולר הולך לאתר. פייסבוק אומנם עדיין לא רכשה את הסטארט אפ הישראלי אך הכותרת היא הקדמה למציאות שתתממש בקרוב מאוד.

פייבר השלימה לפני כחודש סבב גיוס שני מוצלח במיוחד במסגרתו גוייסו כ-15 מיליון דולרים משתי קרנות הון סיכון (מקור: ניוזגיק), אך הכסף האמיתי כמו שכולם יודעים הוא לא מסבבי גיוסים – אלא מרכש. כולם רוצים להירכש על ידי אחת מענקיות האינטרנט – פייסבוק, גוגל או מיקרוסופט, מעטים באמת מעניינים את הענקיות, אך פייבר בהחלט מעניינת את פייסבוק, לא רק כעוד פלטפורמה שאפשר לממשק ולהטמיע אל תוך פייסבוק אלא כפלטפורמה שחייבים לרכוש על מנת לקצץ בהפסדים כספיים אשר נגרמים לענקית.

השירותים הפופולארים ביותר כיום בפייבר משוייכים לצד האפל של הרשת – Black Hat, קיומם של נותני שירות שכאלה מסב נזקים של עשרות מיליוני דולרים מדי שנה לרשת החברתית. מחפשים לקנות אוהדים מפוברקים ובזול בואו לקנות מאחד ממאות הספקים בפייבר, 700 אוהדים מפוברקים מאוזבקיסטן ב-5 דולר, מה רע?

פייסבוק הקצתה בשנה האחרונה משאבים אדירים בכדי למגר את התופעה, אך כל עוד קיימות פלטפורמות כמו זו של פייבר היא לעולם לא תצליח. בסופו של יום, גם אם לא היום, לפייסבוק לא תהיה ברירה אלא לכתוב צ'ק, לא על 5 דולרים, אלא על סך כמה מאות מיליונים ולרכוש את פייבר.

פייסבוק רכשה את הסטארט אפ הישראלי fiverr
פייסבוק רכשה את הסטארט אפ הישראלי fiverr

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

13 תגובות לפוסט

13 תגובות

  1. מאיפה הידיעה הזו? אף חיפוש ברשת לא הראה שמץ לזה. לא זורקים ככה סתם דברים באוויר, יש אנשים שיש להם השלכות מידיעות שקריות שכאלה.. כמוני. הורדת לי את הלב וגרמת לי להתעסק סתם בחיפוש ברשת אחר זכר מידע שלא הוביל לכלום. מזל שיש את התגובות ורק מקריאתם הבנתי את המשמעות האמיתית של ה״כתבה״. הקרדיט של האתר ירד פלאים בעיניי….

  2. זהו? התדרדרתם לשקרים גסים בכותרת במסווה של "טיזר מגניב" כדי למשוך תשומת לב?

    זה ממש לא עושה לכם טוב הקשקוש המטופש הזה, עדיף שתמשיכו לכתוב על עולם הפרסום
    במקום להלג על תחומים שבבירור אין לכם שום הבנה בהם

  3. [Comment ID #91006 Will Be Quoted Here]

    איכשהו לא נראה לי שההודים בפייבר יקראו את הבלוג שלך, שזה בעצם מה שאמור למעניין אותך. אחרת, מה הטעם לכתוב משהו?

    תהנה מהצ'ק העלוב שקיבלת בעד הידיעה הזאת. ביי.

  4. איזה כותרת מטופשת וחסרת הבנה… פייבר ופייסבוק ממש לא הולכים ביחד, אמזון הרבה יותר קרובים לקנות כזה סטארט אפ, או איביי. פייבר הוא בקושי סוציאלי ולפייסבוק אין בו צורך.

  5. הצעה: תכתוב "תחזית: פייסבוק תרכוש את X תוך Y זמן", במקום לדחוף כותרות שיקריות וטרוליות.

    UNSUBSCRIBE.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים