משטרת הקיטורים הנשיאותית: המסר אותו מעביר רובי ריבלין עושה נזק לדמוקרטיה בישראל (דעה)

ריבלין ומרשק
ריבלין ומרשק

רגע לפני יום הבוחר, נשיא המדינה ראובן 'רובי' ריבלין, פוגש את משטרת הקיטורים והשחקן יוסי מרשק, בסרטון חדש של לשכת הפרסום הממשלתית (לפ"מ) וחברת יש הפקות, אשר נועד לעודד אותנו לצאת להצביע. "בחרו בטוב ביותר מבין הקיים – אבל בחרו!" הוא המסר הפופוליסטי למדי אותו בוחר להעביר ריבלין. הסרטון נחתם במסר: "ביום שלישי כולם מצביעים, אחר כך מקטרים חופשי".

"לבחור בטוב ביותר מבין הקיים" או ליתר דיוק "לבחור את הרע במיעוטו" זהו מסר מתפשר ומגוחך אשר אינו הולם את נשיא המדינה ולבטח שלא מסר שאמור לצאת בשם גוף ממשלתי כדוגמת לשכת הפרסום הממשלתית. מטרת שטיפת המוח הזו אשר נעטפת בסרטון דחקאי, היא לגרום לנו לצאת להצביע, העיקר שנצביע, זהו מסר לא נכון, לא מקובל ובעיני אף מקומם.

ישנן אפשרויות נוספות כמו אי הבעת אמון בכלל המפלגות והמועמדים, לא סתם ישנו פתק לבן, הוא גם אופציה ואולי הטובה ביותר, פתק לבן הוא תכלית הדמוקרטיה, אך מה לעשות שלאף אחד אין באמת אינטרס לקדם את הדמוקרטיה במדינת ישראל או מאידך לגרום לנו להתעורר ולהבין שהם כולם רעים וגרועים לעתידנו באותה המידה.

קרדיטים
משרד פרסום: לפ"מ חברת הפקה: יש הפקות, שליו יהוד במאי: יונתן גורפינקל מפיק בפועל: אמיר מלמד מפיקת פוסט: חגית פוגל צלם: שארק דה מאיו מנהל לוקיישנים: יובל תלמודי ארט דירקטור: ורד סליבניק עורכת: רוני אייזמן ליהוק: גלית אשכול בית פוסט לתמונה: פוסט אופיס מפיקה: דנה לוי בית סאונד: ג'אנגל

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים