המדריך המלא לתיק עבודות דיגיטלי: חלק ראשון – דומיין בחינם יש חיה כזאת

free-domain

בין אם אתם מחפשים עבודה כשכירים ורק רוצים מקום לאחסן ולהציג את תיק העבודות שלכם או שאתם פרילאנסרים אשר מחפשים הזדמנויות חדשות וחשיפה בפני קהל לקוחות פוטנציאלי, בעידן המודרני, נוכחות דיגיטלית היא תנאי הכרחי למציאת עבודה וחשיפה בפני קהל מעסיקים פוטנציאלים.

פרגנו בלייק > מזבלה דרושים, עכשיו גם בפייסבוק

סדרת פוסטים חדשה במזבלה תסייע לכם במיקסום הנוכחות הדיגיטלית שלכם, החל משריון שם מתחם (דומיין), הקמת אתר-פורטפוליו ועד להפצה חינמית של תיק העבודות שלכם ברשת, הכול בחינם וללא שום השקעה כספית.

החלק הראשון: דומיין בחינם – יש חיה כזאת!
ברשת – כולנו מותגים וממותגים, דומיין (שם מתחם) הוא חלק עיקרי ובסיסי בהרכבת הזהות הממותגת שלכם ברשת. רכישת דומיין לכשעצמה היא לא עניין יקר או מורכב, אך ברשת ישנם לא מעט פתרונות אשר יאפשרו לכם לקבל שם מתחם TOP LEVEL הייחודי רק לכם – בחינם.

ארגון Freenom ההולנדי, הוא ספק הדומיינים החינמיים היחיד ברשת, בזמן ששירותים דומים מספקים תתי-דומיינים בחינם (סאב דומיין), Freenom מעניק שמות מתחם TOP LEVEL ללא שום עלות, מגבלה כמותית או תקופתית.

באמצעות Freenom תוכלו לרשום שמות מתחם המסתיימים ב-CF, GA, ML ואתר המוכר מכולם – TK. לדוגמא: Mizbala.tk. את הדומיין החינמי שלכם תוכלו לאחסן היכן שתרצו או להשתמש בו ככתובת מקוצרת (Forward) המובילה לקישור אחר. הרישום לוקח כשתי דקות בלבד ולאחר מכן עוד מספר שעות ספורות עד לאישור הדומיין והפעלתו.

בכתבה הבאה במדריך: אחסון בחינם

המדריך המלא לתיק עבודות דיגיטלי: חלק ראשון - דומיין בחינם יש חיה כזאת
המדריך המלא לתיק עבודות דיגיטלי: חלק ראשון – דומיין בחינם יש חיה כזאת

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים