תיק העבודות של עידון מימון מספיק נרקיסיסטי בשביל שגם אתם תתאהבו בו

עידו מימון - The Mymon Awards
עידו מימון – The Mymon Awards

עידו מימון, קופירייטר בוגר 'מכללת ACC ע"ש תרצה גרנות' הנחשב לאחד מאנשי הקריאייטיב הבולטים בענף, בעברו במשרדי הפרסום מקאן דיגיטל, אדלר חומסקי ופוגל Ogilvy, יוצא לחיי עצמאות כפרילאנסר ומשיק תיק עבודות נרקיסיסטי ומשעשע במיוחד בשם 'The Mymon Awards', המציג את עבודתיו כבאתר של תחרויות פרסום, הפרס כמובן בצלמו ויש שופט אחד ויחיד – מימון. אתר האתר עיצב ותיכנת מורן קל.

ברזומה של מימון כמה מהקמפיינים היותר זכירים בישראל; מודעת הסליחה של גולדסטאר, מודעת ההשקה לבלוג של שלמור אבנון עמיחי, סביח עובד וצבר ונוספים. ב-2011, נבחר מימון לרשימת "נבחרת החלומות של ענף הפרסום הישראלי" של המזבלה ומגזין פורבס ישראל.

באודות של האתר נכתב: "עידו מימון, רעיונאי שנגעה בו יד האלוהים, ואחר כך הוא היה צריך להתקלח שעות ולהרגיש מוזר לגבי עצמו ,בעל השכלה רחבה מדי למקצוע שלו הכוללת תואר ראשון בתקשורת, קורס קופי ב-ACC , קורס פיתוח פורמטים ,סדנת כתיבה קומית וסדנת כוח רצון שלא סיימתי בעיקרון בשלב הזה זה הפך מוזר לכתוב בגוף שלישי אז רק אוסיף שאני בשלב בחיים שבא לי להוציא יותר מהמוח שלי אם זה בפרסום ,כתיבה קומית, פורמטים, סטארטאפים, גיימיניג , שיימיניג וכו'".

עידון מימון
עידון מימון
עידון מימון
עידון מימון

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים