הדס הוס מונתה למנהלת חטיבת הטואלטיקה של 'אלפא קוסמטיקה'

הדס הוס / צילום: לם-וליץ סטודיו 97
הדס הוס / צילום: לם-וליץ סטודיו 97

הדס הוס, בעלת תואר שני במנהל עסקים ושיווק, מונתה למנהלת חטיבת הטואלטיקה של חברת 'אלפא קוסמטיקה'. הוס תנהל את כלל פעילות חטיבת הטואלטיקה. בתפקידה הקודם כיהנה כחמש שנים כמנהלת שיווק מותגי ביירסדורף. הוס עובדת בארגון כאחת עשרה שנים בהן היתה אחראית על פעילות ניוואה בארץ בתפקידים שונים.

המינוי מתבצע כחלק מהמעבר למבנה ארגוני חדש בחברה במסגרתו הופרדו חטיבות הקוסמטיקה והטואלטיקה. את מערך יחסי הציבור של חברת 'אלפא קוסמטיקה' מוביל משרד היח"צ זאביק דרור.

לדברי רונן שמיר, מנכ"ל אלפא קוסמטיקה: "אני שמח להודיע על מינויה של הדס הוס למנהלת חטיבת הטואלטיקה של החברה. חברת אלפא קוסמטיקה עוברת למבנה ארגוני חדש בו יופרדו חטיבות הקוסמטיקה והטואלטיקה על מנת לתמוך מבנית במטריית הפעילות הרחבה שלנו וריבוי המותגים בהם מטפלת אלפא".

הדס הוס מסרה: "אני גאה להנהיג חטיבה המשלבת מותגים מובילים בעולם בעלי חדשנות מהשורה הראשונה ופרסום ברמה הבינלאומית. החזון שלי הוא להמשיך ולצמוח בשוק תחרותי, תוך צמיחה פנימית של החטיבה, וכניסה לפעילות בתחום מוצרי הצריכה עם מותגים בינלאומיים נוספים".

חברת 'אלפא קוסמטיקה' היא חברה בבעלות פרטית שנוסדה ב-1933. החברה מייצרת, מייבאת ומשווקת מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה מבית המותגים המובילים בעולם ביניהם: 'שאנל', 'ג'יבנשי', 'אליזבת ארדן', 'ניוואה', 'מאמ' ועוד. אלפא קוסמטיקה משווקת ומפיצה בלעדית מספר רב של מותגים ייחודיים בשוק הישראלי. מפעל החברה ומרכז ההפצה ממוקמים בכרמיאל ואילו משרדי המכירות השיווק וההדרכה בתל אביב. כיום מועסקים בחברה כ-550 עובדים. החברה בעלת רשת הפצה עצמאית ובין לקוחותיה נמנים רשתות השיווק והפארם, בתי מרקחת פרטיים וחנויות קוסמטיקה.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים