מזבלה.קום

Inneractive הישראלית משיקה סניף חדש בלונדון בהשקעה של חצי מיליון ליש"ט

Inneractive
Inneractive

חברת אינראקטיב (Inneractive) המפתחת טכנולוגיות מתקדמות לפרסום במובייל מודיעה על פתיחת סניף חדש בלונדון. הסניף הבריטי מצטרף לסניפים בניו יורק וסן פרנסיסקו והוא חלק מתוכנית צמיחה שנתית הכוללת גם הערכות לפתיחת סניף חדש בבייג'ינג בתחילת 2016. בסניף הלונדוני, הממוקם בבניין המשרדים של תאגיד WeWork ליד תחנת Moograte הידועה, צפויים לעבוד כ-5 עובדים עד לסוף השנה ומושקעים בו כחצי מיליון ליש"ט.

במקביל להשקת השלוחה החדשה, בחברת אינראקטיב מציגים נתוני צמיחה המשלשים את קצב הצמיחה של כל עולם הפרסום במובייל בו היא פועלת. את שנת 2015 תסיים החברה עם צמיחה של למעלה מ-150% לעומת שנת 2014.

זיו אלול
זיו אלול

מנכ"ל החברה, זיו אלול: "אנחנו פועלים בשוק תחרותי מאוד שלא מפסיק לצמוח ומבינים שכדי להמשיך ליהנות מהיתרונות הברורים שלנו, לא מספיק להסתמך על הטכנולוגיה אלא אנחנו חייבים להיות נוכחים פיזית בזירות ההתרחשות. זאת בדיוק אסטרטגיית הצמיחה שלנו עם פתיחת הסניף הלונדוני".

אינראקטיב (Inneractive) הוקמה בשנת 2007 ומפתחת טכנולוגיות מתקדמות לפרסום במובייל. בין היתר, החברה מחזיקה את הבורסה העצמאית (Exchange) למסחר בשטחי פרסום הנחשבת לאחת הגדלות מסוגה בעולם. בבורסה נסחרות פרסומות המשולבות בפלטפורמות מגוונות בהן Video ו-Native. הבורסה פועלת במודל Real Time Bidding (בקיצור RTB) המשלב כלים טכנולוגיים ואלגוריתמים מורכבים המאפשרים זמני תגובה ושקלול מגוון רחב של נתונים בקצבים מהירים במיוחד. החברה מעסיקה כ-80 עובדים ונמצאת במגמת גידול קבועה. המשרד הראשי של החברה ממוקם בקרית אריה בפתח תקווה. בנוסף, לחברה משרדים נוספים בסן פרנסיסקו, ניו יורק ולונדון. בשנת 2016 יפתח סניף נוסף של החברה בבייג'ינג.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים