גוד ניוז: משרד היח"צ של רותם שדה פותח את 2016 עם תקציבים חדשים

רותם שדה
רותם שדה

משרד יחסי הציבור goodnews של רותם שדה, מתרחב ופותח את שנת 2016 עם ארבעה תקציבים חדשים, רובם מחזקים את תיקי המשרד בתחום התינוקות, הילדים והלייפסטייל. בין התקציבים החדשים, זוכה המשרד בתקציב יחסי הציבור של קבוצת 'סגל בייבי' המתמחה בתחום ריהוט חדרי ילדים והפצת מותגים מובילים בתחום.

goodnews
goodnews

תקציב היח"צ של חברת Wallabe, מפתחת פטנט ייחודית של חולצת הנקה, תקציב היח"צ של אתר הילדים החדש Kidzone בשיתוף פעולה עם קהילת פאפאזון – חנות מקוונת למגוון ענק של מוצרי תינוקות וילדים מינקות ועד גיל המצווה. תקציב היח"צ של חברת שאוליאן, יבואנית תנורי LOFRA. החברה מתמחה בייבוא ושיווק מוצרי חשמל ואלקטרוניקה לבית ויבואנית בלעדית של תנורי LOFRA ותקציב היח"צ של אינסטה ישראל, שעורכת זו השנה השלישית את תחרות האוסקר הישראלי של צילומי האינסטגרם. מדובר בתחרות צילומים מתוך האינסטגרם עם מבחר קטגוריות כמו צילומי הטבע של השנה, צילומי האוכל, צילומי רחוב ועוד.

לדברי רותם שדה, בעלת משרד היח"צ goodnews: "אני שמחה וגאה על כניסתם של הלקוחות החדשים למשרד, אנחנו מתחילים את שנת 2016 עם מבחר גדול של לקוחות עם התרחבות לתחומים חדשים והמון עשייה".

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים