BB&A זכתה בתקציב יקב 'היוצר' מבית יקבי ארזה, אפרת גוש תוביל את קמפיין ההשקה

ערן קליגר, קובי אמזלג, ומוטי בן בכר. צילום: גלעד בובי
ערן קליגר, קובי אמזלג, ומוטי בן בכר. צילום: גלעד בובי

משרד הפרסום BB&A של קובי אמזלג ומוטי בן-בכר וחברת יחסי הציבור של הקבוצה Kliger/BB&A שבשותפות עם ערן קליגר, יטפלו בכל הפעילות התקשורתית של יקב 'היוצר' מבית יקבי ארזה. קמפיין ההשקה של היקב הצעיר שתקציבו נאמד בכ-1.5 מיליון ש"ח, עולה בימים אלה תחת המסר 'היוצר – יין מעורר השראה'. בין הפרזנטורים שנבחרו להוביל את מהלך ההשקה; הזמרת והיוצרת אפרת גוש והשף אמן ניר צוק, לצד יוצרים ישראלים נוספים.

אפרת גוש, היוצר - יין מעורר השראה
אפרת גוש, היוצר – יין מעורר השראה

מושכות הניהול של יקב 'היוצר' ויקבי ארזה, הופקדו בפברואר האחרון בידיו של גיא אדרי, לשעבר מנהל שיווק ב'דלק ישראל' ומנהל שיווק ב'חברה המרכזית לייצור משקאות קלים'. 'היוצר' הוא יקב חדש שהקמתו הסתיימה בימים אלה ליד ירושלים בהשקעה של 7.5 מיליון ש"ח.

היוצר מציע יין פרימיום שיושן בחביות עץ אלון במשך שנה עד שנתיים והוא יימכר ברשתות השיווק כחלק מתפיסה כוללת של הנגשת יין איכותי לקהל הרחב. יין 'היוצר' הוא פרי יצירתו של אמן היין הצרפתי פיליפ ליכטנשטיין בוגר אוניברסיטת מנופליה שעלה לארץ עם חלום אחד – להביא את הניחוחות והעונג החושי מכרמי פרובנס להרי ירושלים.

גיא אדרי, מנכ"ל 'היוצר': "אני שמח למצוא ב-BB&A שותפים אמיתים לדרך. יחד התווינו אסטרטגיה ייחודית ל״היוצר״, המקדמת יצירה ישראלית ויוצרים ישראלים. אסטרטגיה זו והפרזנטורים שנבחרו ייצגו את היוצר בפרסום, במדיה החברתית ובנקודות המכירה".

ניר צוק, היוצר - יין מעורר השראה
ניר צוק, היוצר – יין מעורר השראה

בתמונה: ערן קליגר, קובי אמזלג, ומוטי בן בכר. צילום: גלעד בובי

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים