אחרי הצלחת "אמא של", אביטל ואורן זוננשיין משיקים את "אבא של" אתר תוכן חדש לאבות

אורן זוננשיין
אורן זוננשיין

כ-4 שנים אחרי שעלו לאוויר ומיצבו את 'אמא של' (imashel) כאחד מאתרי התוכן לאמהות הפופולארים ברשת הישראלית, ממשיכים בני הזוג אביטל ואורן זוננשיין לאתגר הבא וישיקו בתחילת חודש יוני את 'אבא של', אתר תוכן ראשון מסוגו בישראל אשר פונה לקהל יעד עיקרי של אבות. האתר החדש יתמקד ביצירת תוכן מקורי עבור קהל הגברים ואבות בפרט עם מיקוד לגילאי 27-50, תוך שילוב של כתבות רלוונטיות ומתחמי תוכן ופעילות שיווקית של מפרסמים נבחרים.

"במהלך השנים, קיבלנו פניות רבות מאבות אשר ביקשו שניתן גם להם במה להביע את עצמם ומצד שני, לקרוא תוכן שמדבר אליהם." מספר למזבלה אורן זוננשיין, שותף ומנהל הפיתוח העסקי של חברת 'אמא של מדיה' והיזם של 'אבא של': "כאבא, אין לי היום מקום ברשת בו אני יכול למצוא נושאי עניין שרלבנטים לי ולבני גילי. האבות והגברים של 2016 מחפשים לצמוח, להשתנות, ללמוד על מוצרים חדשים אבל הפרסומות הציפו לנו את הרשת וגם תוכן איכותי הפך למסחרי מדי. לכן החלטנו להקים את האתר החדש".

אבא של, צילום מסך
אבא של, צילום מסך

מה יהיה שם?
חלקו העיקרי של האתר יהיה המגזין. היה חשוב לי לפגוש ולראיין גברים שאני אישית מתחבר למהות ולעשייה שלהם. אבל לא רק, אנחנו כבר עכשיו עובדים על תכנים מ"סוג אחר".

מי למשל יהיה במגזין?
נפגשתי עם אבי סינגולדה שהוא בעיניי הגיטריסט הגדול בכל הזמנים. נפגשתי עם מיקי ברקוביץ' שהוא עבורי סמל לווינריות. הצטרפתי לסיור לילי ביחידה המשטרתית למניעת בריונות שעושים עבודה נפלאה למען התושבים וגם ראיונות עם אנשים פחות מוכרים שלדעתי יכולים להוות השראה לכולנו (אבא לילד אוטיסט, בן לאבא שיצא מהארון, גברים שבגיל 40 הפכו ב 180 מעלות את הקריירה ועוד).

חוץ מהמגזין, מה עוד יהיה ב'אבא של'?
עשינו קבוצת מיקוד של "החבר'ה מהמילואים", ניסינו להבין מהם תחומי העניין של הגבר הישראלי ובהתאם בנינו את התכנים. בין הקטגוריות תמצאו: טורי דעה, טיולי שטח, רעיונות לשעות הפנאי (לבד, עם החבר'ה או המשפחה), לייף סטייל, מתכונים, עסקים וקריירה, אורח חיים בריא, טכנולוגיה ועוד.

מהצד המסחרי, מי כבר הצטרף?
אנחנו עולים לאויר עם שת"פ תוכן ראשון לרשת חדרי הכושר גרייט שייפ ואנחנו כבר נפגשים בימים אלו עם כל המותגים שנתנו אמון 'באמא של' וברור לי שיצטרפו גם ל'אבא של'

למעשה, אתם משכפלים את הסיפור של 'אמא של'?
בהחלט, אך עם מיקוד לקהל שטרם פנו אליו, וקהל שלא קיבל עד עכשיו במה, מדובר בגברים בטווח גילאי 27-50 שיש להם מה לספר ואנחנו נהיה הבמה שלהם.

אתר 'אבא של' יעלה לאוויר כאמור בחודש יוני, הקליקו לביקור באתר 'אמא של'.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. אמא של ממוסחר מדי.
    אפילו הראיונות שלכם עם נשות שיווק הם רק אחרי "זכייה" במוצר השנה (שהרי כולנו יודעים שמי שמשלם זוכה במוצר השנה, וחלק מהזכייה כוללת מראש כתבות בקרב אתרי תקשורת).

    מקווה בשבילכם שתצליחו שאבא של יעמוד על הרגליים עם תוכן רלוונטי שלא מרגיש כ"כ אגרסיבי במסחריות שלו כמו באמא של, שכבר איבד את הכיף שלו מבחינתי.

  2. יש שם מלא כתבות אישיות וסיפורים מהחיים..זה לא נכון מה שרשמת! מאיפה הבאת אתזה??

  3. באמא של כל "הכתבןת" זה תוכן שיווקי/פרסומות
    אתם באמת חושבים שאנחנו מפגרות?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים