גיא קמחי מונה לראש מחלקת הדיגיטל של ראובני פרידן

גיא קמחי, ראובני פרידן
גיא קמחי, ראובני פרידן

משרד הפרסום ראובני פרידן של אודי פרידן ומשה ראובני שנמצא בבעלות קבוצת אינטרפבליק העולמית, מודיע על מינויו של גיא קמחי (35) כמנהל מחלקת הדיגיטל של המשרד. קמחי, בעל ניסיון של למעלה מעשור בענף הפרסום, חוזר לראובני פרידן בו שימש בעבר כסמנכ"ל לקוחות. חזרתו של קמחי לראובני פרידן מגיעה לאחר שנתיים בהם היה שותף במשרד דיגיטל קטן.

זרוע הדיגיטל של ראובני פרידן הוקמה לפני כשלוש שנים והיא מפעילה שלוש מחלקות עיקריות; מחלקת המדיה אותה מנהל תומר צח, מחלקת PPC אותה מנהלת רוני פרי, מנהלת ה-SEM של ראובני פרידן, וסטודיו הדיגיטל של המשרד בניהולה של לנה פלדמן.

ראובני פרידן
ראובני פרידן

את דרכו בענף החל קמחי כמנהל לקוח במשרד הפרסום מקאן אריקסון ישראל (מקאן ת"א כיום), שם טיפל בלקוחות הדגל של מקאן, בהם לאומי קארד, אל על, כלל ביטוח, וולוו ונוספים. לאחר שש שנים במקאן סיים קמחי כמנהל לקוחות בכיר ועבר לראובני פרידן.

בין מקאן לראובני, שימש קמחי כמנכ"ל חברת האחזקות 'רביד א.ר אחזקות' ועסק ביזמות ופיתוח עסקי. בין הפרויקטים, הוביל את רכישתו של מלון שינקין בתל אביב. קמחי בעל תאור ראשון בתקשורת וניהול מהמכללה למנהל ותואר שני של בית הספר למנהל עסקים באוניברסיטה העברית בירושלים.

ניב חורש וזיו קורן, מנכ"לים משותפים בראובני פרידן: "בחרנו בגיא בזכות שילוב יוצא דופן של ניסיון בדיגיטל, הובלת לקוחות כפרסומאי בכיר והבנה בביזנס ובפיתוח עסקי. המשרד שילש את נפח הפעילות הדיגיטלית שלו בתוך ארבע שנים ואנחנו בטוחים שגיא הוא האיש הנכון להוביל את פריצות הדרך הבאות שלנו בעולם הדיגיטלי. מבחינתנו אין מחמאה גדולה יותר ממנהל בכיר, מוכשר ואהוב שבוחר לחזור אלינו."

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים