אתר סלונה משיק שת"פ עם יו טיוב ישראל – פותחים דלתות לדור של יוצרות וידאו מקומיות

יו טיוב סלונה
יו טיוב סלונה

מ-Blog ל-Vlog: אתר הנשים המוביל 'סלונה' (Saloona), משיק היום שיתוף פעולה שנרקם ביחד עם אתר הוידאו יו טיוב של גוגל, במסגרתו מושק מהלך שנועד לאפשר לבלוגריות של סלונה להרחיב את פעילותן גם לתחום הוידאו. במסגרת השת"פ שנעשה עם YouTube ישראל, נבחרו 30 בלוגריות מובילות אשר עברו סדנא ייחודית של יו טיוב בשם 'אקדמיה לווידאו', במסגרתה הוכשרו לאבולוציה ממעבר לכתיבת בלוג טקסטואלי לוידאו בלוגינג וניהול Vlog.

המפגשים שהתקיימו במשרדי גוגל בתל אביב, הועברו על ידי מדריכים מטעמה וכללו סדנאות אשר נגעו בכל התחומים הקשורים ליוטיוברים; ניהול וידאו בלוג, הפקות וידאו, ניתוח ביצועים, אופטימיזציה ומוניטיזציה.

סלונה
סלונה

רונית הבר, עורכת 'סלונה': "שיתוף הפעולה יוצא הדופן הזה בא לענות על הצורך של סלונה להצעיד קדימה את הבלוגריות (והבלוגרים) שבפלטפורמה שלנו. אנחנו משקיעים הרבה משאבים בהכשרות מקצועיות שאנחנו מעניקים לקהילת הבלוגריות כדי לעזור להן להפיק את המיטב מעצמן. חוד החנית המתבקש היום בעולם התוכן הוא וידאו ושיתוף הפעולה הזה הוא הזדמנות לתת לבלוגריות את הכלים וגם את העידוד והדחיפה לעשות את קפיצת המדרגה מטקסט-תמונה לוידאו".

נועה אלפנט, גוגל ישראל: "זמן הצפייה ביוטיוב גדל ב- 50% משנה לשנה, כלומר – תוצרי הווידאו בדיגיטל נהפכו למשמעותיים יותר ויותר בתוכן שאנו צורכים. בישראל קיימים כישרונות אדירים בתחום יצירת התוכן ואין ספק שתרגום העשייה שלהם לווידאו יכול להביא ערך, הן לקהל שצורך את התוכן והן ליוצרים אשר מגדילים משמעותית את היקף החשיפה שלהן״.

במסגרת שיתוף הפעולה, הושק הבוקר הפרויקט הראשון של הבלוגריות בוגרות הסדנה הראשונה "סודות קטנים לאושר גדול". קליק לצפייה באתר סלונה.

סלונה הוקמה במרץ 2010, ע"י עמיר גולן, גיא בהר ואימי עירון, ב-2011 השקיעה בה שירה מרגלית, שמחזיקה כיום 60% ממניות החברה. לאתר לסלונה למעלה מ-1,500,000 מבקרים שונים בחודש, 85% מהם נשים. 12,000 בלוגרים ו-למעלה מ-250,000 חברים ברשתות החברתיות. סלונה נחשבת לפלטפורמת הבלוגים הנשית המובילה בישראל, פעילים בה בלוגים רבים במגוון תחומים: אוכל, אופנה, עסקים, משפחה, יחסים ועוד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים