מרום תקשורת פותח את השנה החדשה עם 7 לקוחות חדשים

מרום תקשורת
מרום תקשורת

משרדי יחסי הציבור הירושלמי 'מרום תקשורת' שבבעלות טל מרום מלובץ, פותח את שנת תשע"ז עם שבעה תקציבים חדשים בתחום התיירות, נדל"ן, צרכנות, רווחה, אמנות, קולינריה ואלכוהול. המשרד נבחר לטפל בתקציבי היח"צ של פרויקט 'אזורים מוצא עילית' היוקרתי, קניון מבשרת החדש, סוג'ו – מותג האלכוהול הנמכר ביותר בעולם, המסעדות כינור בכיכר ונחמן החדשות בירושלים, גלריית רוזנבך לאמנות ישראלית עכשווית ואתר GETGUIDE.

על קבלת התקציבים החדשים, אמרה טל מרום-מלובץ, הבעלים ומנכ"ל מרום תקשורת: "משרד מרום תקשורת ממשיך בתנופה המלווה אותנו כבר תקופה ארוכה. אנו נכנסים לשנת תשע"ז עם שבעה תקציבים חדשים בתחומים שהם בבסיס ההתמחות שלנו. המשרד ממשיך לצמוח ולהתפתח ולאחרונה צירפנו עוד שני יועצי תקשורת חדשים שיעזרו לנו לתת את התפוקות והשירות הטובים ביותר ללקוחות שלנו. מאחלת לכולם שנה טובה עם הרבה תקשורת".

טל מרום מלובץ
טל מרום מלובץ

'אזורים מוצא עילית': הפרויקט היוקרתי של חברת אזורים במוצא עילית נבנה על שטח כולל של 55 דונם הכולל פארק רחב ידיים בשטח של כ-20 דונם, במרכז הפארק נמצאים המבנים ההיסטוריים "הבית הלבן" בניין מרהיב לשימור ששימש בעבר כבית הבראה לחלוצים, ו"ארזה" אשר משוחזר ומחודש וייפתח כמרכז תרבות לצרכי הקהילה. במסגרת הפיתוח הסביבתי משוקמת גם "שדרת הנשיאים" בה גדם העץ שנטע חוזה המדינה, בנימין זאב הרצל במתחם ועצי ארז אותם נטעו חמשת נשיאיה הראשונים של מדינת ישראל. הפרויקט כולו כולל 221 יח"ד רובן דירות גן, מיני פנטהאוז, ופנטהאוז.

קניון מבשרת: הקניון החדש, בבעלותם של אנשי העסקים רמי לוי ועו"ד עדי סודאי, ממוקם על אם הדרך שבין ירושלים הבירה לתל אביב, בסמוך למחלף הראל. כולל שלוש קומות מסחר ובילוי, ומציע חנויות פרטיות ורשתות ישראליות ובינלאומיות בתחומי האופנה, קוסמטיקה, יופי, פנאי, בתי קפה ומסעדות. הקניון יהווה מרכז עסקים מוביל לאנשי מבשרת ופרוזדור ירושלים, ויביא את המבקרים לחוויית קניה ובילוי נעימה. בנוסף לעשרות החנויות שיפתחו בקניון, בקומה התחתונה יפתח גם סניף חדש וראשון של רשת במזון המובילה "רמי לוי שיווק השקמה" במבשרת.

DrinkIT: מתמחה ביבוא משקאות אלכוהוליים איכותיים מהמזרח הרחוק, משווקת בארץ באופן בלעדי את סוג'ו (Soju) משקה האלכוהול הנמכר ביותר בעולם של תאגיד המשקאות 'Hite Jinro'. בנוסף לסוג'ו משווקת גם בירה Hite, מותג הבירה הנמכר ביותר בדרום קוריאה.

גלריית רוזנבך: גלריית רוזנבך לאמנות ישראלית עכשווית הוקמה באוקטובר 2015 על ידי איש העסקים החרדי אורי רוזנבך. הגלרייה, הממוקמת באזור הגלריות של רחוב המלך דוד בירושלים, מארחת תערוכות מתחלפות וירידי אמנות עכשווית של מיטב האמנים הישראלים הפועלים בשוק האמנות לצד אמנים צעירים.

רמי לוי - שיווק השקמה, קניון מבשרת
רמי לוי – שיווק השקמה, קניון מבשרת

מסעדת 'כינור בכיכר': מסעדת גריל בשרים חדשה ואיכותית בקומפלקס 'כיכר המוזיקה' בירושלים, משתרעת על פני 450 מ"ר ובה כ-270 מקומות ישיבה. המסעדה מחולקת לשלושה חללים שונים המאפשרים מגוון של אפשרויות בילוי שונות. התפריט ב'כינור בכיכר' מבוסס על מנות גריל של בשרים באיכות הטובה ביותר, דגים טריים, מגוון סלטים רעננים, ממרכיבים עונתיים ולחמים חמים הנאפים לכל סועד, במיוחד, בטאבון.

מסעדת 'נחמן': מסעדה חלבית שתפתח בקרוב בקומפלקס 'כיכר המוזיקה' בירושלים. משתרעת על פני 220 מ"ר במתחם מעוצב עם כ-60 מקומות ישיבה בחלל המסעדה המרכזי, חדר VIP וכ-40 מקומות ישיבה בחוץ. התפריט בנחמן מורכב ממנות חלביות וצמחוניות, ארוחות בוקר ובראנץ', בר פיצות בסגנון נאפוליטני הנאפות במיומנות על ידי פיצאולו בטאבון אבן מרשים מחופה באבני פסיפס שחור, מנות דגים טריים מהיום, פסטות טריות ועוד.

GETguide: מיזם תיירותי ראשון מסוגו בעולם המאפשר להזמין מדריך מקומי מוסמך ומקצועי, לאותו היום או היום למחרת, בקלות, במגוון שפות, במחירים אטרקטיביים וללא עמלות תיווך.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים