יוסי ארדמן מונה למנהל תחום הדיגיטל של 'אלקטרה מוצרי צריכה'

יוסי ארדמן
יוסי ארדמן

קבוצת 'אלקטרה מוצרי צריכה' בעלת הרשתות המובילות; מחסני חשמל, שקם אלקטריק, אייס (ace) ואוטו דיפו, מודיעה היום על מינויו של יוסי ארדמן לראש תחום הדיגיטל של הקבוצה, ארדמן מגיע לאלקטרה עם ניסיון של 6 שנים כמנהל תחום דיגיטל ב-AO, מאתרי הקומרס המובילים בבריטניה.

במסגרת תפקידו יהיה ארדמן אחראי על קידום אסטרטגיית ריבוי הערוצים שמובילה החברה בעולמות הדיגיטל. בתוך כך, פעילות החברה באינטרנט, קידום וניהול התוכן באתרי הסחר המקוון של הרשתות מחסני חשמל, שקם אלקטריק, אייס ואוט-ודיפו. עוד יהיה ארדמן אמון על ניהול אסטרטגיית המדיה החברתית של כלל המותגים.

אלקטרה מוצרי צריכה
אלקטרה מוצרי צריכה

זאב קלימי, מנכ"ל אלקטרה מוצרי צריכה, מסר: "במהלך שנת הפעילות הראשונה של אתר הסחר המקוון של מחסני חשמל הוא כבר מהווה 3% ממחזור המכירות של כלל הרשת". על מנת להגיע ליעד שהצבנו בתחום הסחר המקוון של 15% ממחזור המכירות השנתי עד 2019 בכל רשתות הקבוצה" קלימי מוסיף: "החלטנו לגייס את יוסי ארדמן שהינו מומחה בתחום הדיגיטל בענף קמעונאות החשמל הבינלאומי והוכיח את הצלחתו באתר הסחר המקוון הגדול בבריטניה".

ארדמן (35) כיהן בשש השנים האחרונות כמנהל תחום הדיגיטל של חברת (AO.com (Appliances Online, המפעילה את האתר הגדול ביותר בבריטניה למכירת מוצרי חשמל. החברה, המתחרה בענקיות כדוגמת אמזון, נוסדה בשנת 2000 והונפקה ב-2014 בבורסה בלונדון בשווי של 1.2 מיליארד ליש״ט.

ארדמן הוביל את אסטרטגיית המותג והמדיה החברתית של האתר, שנכון להיום מספר העוקבים שלו בפייסבוק עומד על למעלה מ-2 מיליון. בשנתיים האחרונות החברה אף הצליחה להרחיב בהצלחה יתרה את פעילותה למדינות נוספות כמו גרמניה והולנד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

  1. אני לקוחה של אלקטרה שנה שעברה רכשתי שני מזגנים לדירה הקודמת השנה רכשתי שלושה מזגנים החודש רכשתי מכונת כביסה יומים המתנתי לכפיר הפסדתי שני ימי עבודה ואת המכונה הישנה לא רצה לפנות ארעה ימים המתנתי הפסדתי עבודה וכפיר מסוגל הבלות עדין לא בא טל שלי 0523542126 תקוה טליאס

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים