טורף את עוגת הסושיאל: 7 תקציבים חדשים למשרד MY Social של מעיין יחבס

מעיין יחבס, צילום: בן גל
מעיין יחבס, צילום: בן גל

סוכנות MY Social של מעיין יחבס פותחת את 2017 עם 7 תקציבים חדשים שממשיכים לבסס את מעמדו של יחבס כשחקן מרכזי בזירת הסושיאל בישראל. גם הפעם חוגג יחבס את הזכייה בתקציבים החדשים עם תמונה פרובוקטיבית שהפכה לשגרת ניצחון עבור איש הסושיאל.

שבעת התקציבים החדשים כוללים את ענבל דרור, מעצבת שמלות הכלה הבינלאומית שרשמה לעצמה ברזומה כבר את ביונסה ובר רפאלי, רשת AMOR – מהמובילות בארץ בתחום מותגי אופנת העילית, וודקה רוסקי סטנדרט, אספרסו קלאב, רשת גולדות – מותג טוסט הנקניק המונה כבר למעלה מ-14 סניפים בארץ, מילק אנד האני – מזקקת הוויסקי הראשונה בישראל ותיאטרון הבית – תיאטרון חדש ועצמאי שהוקם ביפו בשטחו של הסטודיו למשחק של ניסן נתיב. עבור ענבל דרור ומילק אנד האני ינהלו ב-MY Social פעילות מקיפה, שאינה פונה אך ורק לקהל ישראלי, אלא גם לקהל בינלאומי.

מעיין יחבס, צילום: בן גל
מעיין יחבס, צילום: בן גל

משרדו של יחבס שהוקם לפני כ-3 שנים בלבד ממשיך לקטוף תקציבים וכותרות על חשבון המשרדים הגדולים והופך לאחד ממשרדי הסושיאל הבולטים בישראל, כזה שמקושר היטב לאינספור קמפיינים פרובוקטיבים ששמענו עליהם בשנים האחרונות.

"ההתרחבות היא לא רק בתקציבים, כי אם גם בצוות שלנו. המשרד גדל משמעותית בחצי שנה האחרונה, וכולל היום אנשי תוכן, לצד אנשי מיתוג וקריאייטיב, צלמים, אנשי קידום מעולים וכל מה שמותג צריך איתו היום כדי לעשות פעילות שיווקית חכמה ונכונה ברשת החברתית", מסר יחבס שהוסיף: "בכל יומיים נפתח פה עוד משרד סושיאל חדש, כמות האנשים שמצהירים על עצמם שהם מיומנים בתחום ומציעים את שירותיהם רק הולכת וגדלה, וכך גם התחרות. אבל אין הרבה שחקנים טובים, וכאן אנחנו נכנסים לתמונה".

"אחד הקלפים הכי חזקים שלנו הוא הראשוניות, בין אם זה להיות הראשונים ממשרדי הסושיאל שהקימו מחלקת אינסטגרם שמעסיקה צלמים שמייצרים תוכן מקורי ומדויק ללקוחות שלנו, הראשונים שעלו עם קמפיינים שעושים שימוש ב-STORIES, הראשונים שהפנימו שקמפיין נכון עבור הרשת החברתית הוא קמפיין שמדבר על מה שקורה כאן ועכשיו, מכה על הברזל בעודו חם, מבלי שזה עובר את שרשרת החיול הארכאית של משרדי הפרסום".

יחבס מסכם: "למדנו לתת פתרונות שיווקיים בתחנה אחת, ONE STOP SHOP, והלקוחות שלנו לא נדרשים עוד לעבוד עם רשימה בלתי נגמרת של ספקים. לכל לקוח אנחנו תופרים חליפה מדויקת למידות שלו – כז שירגיש שיושבת עליו בול, לא לוחצת וכמובן – אין כמוה לאף אחד אחר".

יחבס בן ה-31, החל את דרכו כעיתונאי בטיים אאוט, הקים את MY Social לפני כשלוש שנים ומאז רשם לעצמו רזומה מפואר בעבודה עם עשרות מותגים ולא מעט קמפיינים זכירים, תוך שהוא מנכס לעצמו סימני היכר של נועזות ופרובוקטיביות. יחבס הוא כנראה הילד הרע של ענף הסושיאל הישראלי, טייטל אותו ירש מהפרסומאי אילון זרמון, שבמשך שנים מיצב עצמו כפרובוקטור מספר 1 של ענף הפרסום הישראלי.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים