מינוי חדש של הראל ויזל: מייקי בן ארי הוא ראש המטה של קבוצת FOX

מייקי בן ארי / צילום: תומר יעקובסון
מייקי בן ארי / צילום: תומר יעקובסון

קבוצת האופנה FOX שבבעלות הראל ויזל, מודיעה היום על מינוי חדש בהנהלת החברה: מייקי בן ארי (32) שמתמנה לראש מטה קבוצת FOX, שם במסגרתו תפקידו ישמש כעוזר צמוד של ויזל.

בן ארי, נשוי, בעל תואר ראשון במשפטים ובמנהל עסקים מהמרכז הבינתחומי הרצליה, הקים במהלך לימודיו את פרויקט 'מברוק' ביחד עם סטודנט נוסף בשם ברק אוסטר. הפרויקט נועד להוזיל משמעותית את עלויות החתונה עבור זוגות שאינם יכולים לממן את עלויות החתונה.

על הפרויקט אמר בן ארי: "המשימה שלנו היא לעזור לזוגות צעירים להתחתן בחתונה שמחה לכל כיס, כשמבחינתנו אין קשר בין עלות החתונה לשמחה בה". לדבריו, הרעיון הוא לבנות מאגר מתנדבים הכולל בתוכו דיג'יים, צלמים ומעצבי שיער ואיפור, ואף תרומת אולם, שירותי קייטרינג ובר.

רשת fox נוסדה ב-1942 על ידי משפחת פוקס, בתחילת כמפעל טקסטיל בשם 'טריקו פוקס'. ב-1992 הראל ויזל קיבל לידיו את הזיכיון לפתיחת חנויות פוקס בקניונים וב-2002 הנפיק את פוקס וזו הפכה לחבר ציבורית. כשנתיים לאחר ההנפקה, נכנסה פוקס לשוק הבינלאומי וב-2007 כשותפה ברשתות נוספות, בהן רשת ללין.

כיום בבעלות קבוצת FOX זיכיון בלעדי למותג אמריקן איגל בישראל ורשת בגדי הילדים The Children's Place. ב-2015 רכשה פוקס את פעילות מותג מנגו מידי חברת אלביט וקיבלה יריון להפעלת חנויות מותג נייקי (nike) בישראל. במהלך 2016 השיקה את מותג הילדים של אמריקן איגל ואיגדה את קבוצת מותגיה שכוללת בין היתר את פוקס, פוקס הום, אמריקן איגל, מנגו, דה צ'ילדרנס פלייס ונוספים, תחת מועדון החברים 'דרים קארד'.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

1 תגובות לפוסט

תגובה אחת

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים