גיל-עד תקשורת עם שלושה תקציבים חדשים: הייסנס ישראל, קבוצת אקרשטיין ומלון שינקין

גילי כהן, גיל-עד תקשורת
גילי כהן, גיל-עד תקשורת

משרד היח"צ גיל-עד תקשורת שנוסד ב-2001 ע"י גילי כהן ואורן פלדמן מתחדש ב-3 תקציבים חדשים שמצטרפים לשורה ארוכה של לקוחות המשרד. קבוצת G היא אחת מקבוצות הפרסום-יח"צ הגדולות בשוק הישראלי. ב-2007 מוזגה פעילות גיל-עד תקשורת עם חברות הבת של ג. יפית שכונסו תחת מותג G מדיה גרופ, שבבעלות יפית, איל גרינברג, גילי כהן ואור לובושיץ וב-2013 הורחבה פעילות הקבוצה עם הצטרפותה כשותפה במשרד הפרסום ענבר מרחב ניסן (דאז) וכיום ענבר מרחב G.

את הרבעון הראשון של 2017 פותח המשרד עם 3 לקוחות חדשים, בהם: הייסנס ישראל (Hisense) – באמצעות היבואנית הישראלית אקזיט אלקטרוניקס בע"מ. חברת מוצרי חשמל וטכנולוגיה מתקדמת, הפועלת כחלק מהייסנס העולמית, אחת מ-10 החברות המובילות בעולם בתחום. קבוצת אקרשטיין – הוותיקה והמובילה בישראל בריצוף וחיפוי. מלון שינקין – מלון בוטיק בתל אביב, הממוקם בלב ליבה הפועם של העיר הלבנה, באחת השכונות היפות והמיתולוגיות של תל אביב (רחוב ברנר).

בין הלקוחות הקיימים של גיל-עד תקשורת ניתן למצוא את ארומה ישראל, קפה לנדוור, רשת פיצה האט, רשת אגאדיר, מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, בית החולים וולפסון, איקאה ישראל ונוספים. וגם את רשת הספרים והמוזיקה סטימצקי, אותה רכשה ג. יפית מידי מרקסטון קפיטל גרופ ב-2014.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים