יוניון מוטורס מכרה 300 רכבי טויוטה קרוסאובר C-HR ב-58 דקות

אופירה אבישי (יוניון מוטורס)
אופירה אבישי (יוניון מוטורס)

חברת יוניון מוטורס, יבואנית מותג הרכב טויוטה בישראל, מודיעה על סיום מוקדם מהצפוי של שלב מכירת האונליין של דגם הקרוסאובר החדש Toyota C-HR, לאור מכירות שיא, שעל פי יוניון מוטורס הסתכמו במכירתם של 300 רכבים מהדגם החדש בתוך 58 דקות בלבד.

כחלק ממהלך ההשקה שכלל סדרת פרסומות, שילוט ופעילות דיגיטל, הוצע הקרוסאובר החדש של טויוטה למכירה באתר ייעודי בו שולבה פעילות VR עם מתחם תצוגה ב-360 מעלות ישירות מאולם התצוגה המרכזי של טויוטה בתל אביב. על פי החברה, מדובר בנתון שיא של מכירות רכב בישראל עם קצב מכירות של למעלה מ-5 רכבים בדקה וזאת בטרם הגעת הרכבים לאולמות התצוגה.

על פי יוניון, מכירות האונליין מהוות את השלב הראשון במהלך של טויוטה בכניסה לפלח הצומח של הג'יפונים העירוניים בישראל עם קרוסאובר מעוצב. ה-C-HR מציע עיצוב חיצוני ופנימי מתוחכם ויוצא דופן, חווית נהיגה דינמית ומערכת בטיחות מקורית Toyota Safety Sense מתקדמת ומשודרגת כסטנדרט. אופיו הייחודי של הרכב מדגים את הגמישות שמעניקה ארכיטקטורת TNGA למפתחי המכונית בשלושה תחומים עיקריים – עיצוב, הנעה ודינמיקה – המאפשרת להם להציג כיוון חדש ורענן בסגמנט הקרוסאובר הפופולרי ביותר. הרכב נמצא בסקאלה העליונה בסגמנט מבחינת גודלו, עיצובו והביצועים.

טויוטה C-HR
טויוטה C-HR

אופירה אבישי, סמנכ"לית התקשורת השיווקית והדיגיטל של יוניון מוטורס, מסרה: "בהמשך לביקושים יוצאי הדופן שהרגשנו עוד הרבה לפני שהרכב הגיע לארץ, החלטנו לשווק כבר 300 רכבים למכירה מוקדמת באונליין בלבד במהלך דיגיטלי מורכב. מהלך שימשיך ויתפתח עם תחילת מכירות TOYOTA C-HR וההגעה לאולמות התצוגה של טויוטה ברחבי הארץ. לאור העיצוב יוצא הדופן והמושך של דגם זה בשילוב עם הנכסים הידועים של המותג טויוטה, אין פלא כי תשומת הלב בה כבר זוכה TOYOTA C-HR היא כה גבוהה".

רן דנאי, מנכ"ל יוניון מוטורס, מסר: "אנו שמחים מאוד להשיק את ה-C-HR, הקרוסאובר המדובר, אשר משלים את מנעד רכבי ה-SUV שאנו מציעים ללקוחותינו. מטויוטה לנד קרוזר, דרך ה-RAV4 שהיה חלוץ קטגוריית רכבי השטח העירוניים בעולם, וכעת גם ג'יפון עירוני קומפקטי ומעוצב. השילוב המנצח בין האמינות ושמירת הערך הגבוהה של טויוטה, טכנולוגיות הנעה חדשניות, מערכות הבטיחות המתקדמות ביותר ועיצוב כובש וייחודי, מבטיח חוויה יוצאת דופן ללקוח. אנו מרגישים היטב את ההתעניינות והציפיה הרבה ל-Toyota C-HR, ונעשה כל מאמץ על מנת לעמוד בביקוש ובציפיות הגבוהות מהמוצר".

בתמונה: אופירה אבישי, סמנכ"לית תקשורת שיווקית יוניון מוטורס – טויוטה ישראל. צילום: אבישי פינקלשטיין

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים