תקציב יוצא, תקציב נכנס: זמיר דחב"ש מאבד את גלי צה"ל ומרוויח את יינות ביתן

זמיר דחב"ש
זמיר דחב"ש

תנודות בתקציבים שמטופלים במשרד היח"צ והדוברות 'שלום תל אביב' שבבעלות זמיר דחב"ש ורינת פרידמן. קצת פחות משנה עברה מאז קבלת תקציב היח"צ של תחנת השידור של גלי צה"ל ומפקד התחנה – שמעון אלקבץ, החליט באחרונה לסיים את ההתקשרות עם משרדם של דחב"ש ופרידמן, כך על פי פרסום ראשון של יונתן כיתאין ב'גלובס'.

ולא רק עם דחב"ש – גלי צה"ל מסיימים גם תקופת התקשורת ארוכה יותר (כשנתיים) עם משרד יחסי הציבור של יהושע מור-יוסף, שאף התמודד מול אלקבץ על תפקיד מפקד גלי צה"ל. ההתקשרות מול 'שלום תל אביב' ומשרדו של מור-יוסף נעשתה מול מפקדה הקודם של גל"צ, ירון דקל ועל פי הסיכום, הופסקה לאחר סיום כהונתו. לאור כך, בגלי צה"ל מפסיקים לבינתיים כל התקשרות עם משרדי יחסי הציבור.

רינת פרידמן, בעלי שלום תל אביב
רינת פרידמן, בעלי שלום תל אביב

תקציב גלי צה"ל נחשב לנמוך ולא אטרקטיבי במיוחד, אולם מדובר בגוף שידור וכלי חדשותי מה שנחשב לתקציב אסטרטגי עבור כל דובר ויחצן, לבטח עבור זמיר דחב"ש, שמשרדו 'שלום תל אביב' נחשב לאחד הבולטים בתחומו ומייצג חברות כמו פייסבוק ישראל, בנק הפועלים, סופר-פארם, הוט, כללית ונוספות.

במקביל לעזיבת תקציב גל"צ, אלכס כץ מאתר 'אייס' מפרסם הבוקר כי מדובר במכה קלה בכנף של 'שלום תל אביב' והמשרד זכה באחרונה בתקציב היח"צ של קבוצת יינות ביתן, שכוללת את רשת יינות ביתן, מגה בעיר ושוק מהדרין ונחשבת לקבוצת הקמעונאות השנייה בגודלה בישראל. תקציב יינות ביתן טופל עד כה במשרדה של נטע הר-לב, שעזבה את יפה אפרתי תקשורת ופתחה משרד עצמאי.

רשת יינות ביתן שבבעלות נחום ונורית ביתן, עמדה באחרונה במרכזו של זעם ציבורי נרחב בקרב הציבור הרוסי, וזאת לאור קמפיין "אני רוסי ישראלי" שנתפס כפוגעני. לאחר פרסום הדברים, הרשת החליטה לגנוז את הקמפיין בו כיכבו סמיון גרפמן ודניס צ'רקוב.

זמיר דחב"ש סירב להגיב בנושא.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים