שני אגמי-כהן מצטרפת לרשת ZER4U כסמנכ"לית שיווק

שני אגמי-כהן / צילום: רפאל בן דור
שני אגמי-כהן / צילום: רפאל בן דור

רשת ZER4U (זר פור יו) מרשתות חנויות הפרחים והמתנות המובילות בישראל שבבעלות קבוצת האחזקות של אליעזר פישמן, מודיעה על הצטרפותה של שני אגמי-כהן כסמנכ"לית השיווק של החברה.

אגמי-כהן (29) שימשה ב-4 השנים האחרונות כדוברת חברת עמידר (החברה הלאומית לשיכון בישראל) שם התקדמה לתפקיד מנהלת מחלקת התקשורת השיווקית והייתה שותפה מרכזית בתהליך המיתוג מחדש שעברה.

לאגמי-כהן תואר ראשון בתקשורת ותואר שני במדעי המדינה ותקשורת פוליטית מטעם אוניברסיטת תל אביב. במסגרתה תפקידה ברשת זר פור יו, תהיה אמונה על כל המערך השיווקי, הפרסומי, יחסי הציבור והדיגיטל של ZER4U שפעילותה כיום מונה כ-26 סניפים בפריסה ארצית.

על מינויה של אגמי-כהן, מסר יוסי כהן, מנכ"ל הרשת: "אנו שמחים ומברכים על הצטרפותה של שני ומאחלים לה בהצלחה רבה".

ZER4U היא רשת מובילה של חנויות פרחים ומתנות בעלת פריסה ארצית של עשרות סניפים, כ-6 מהם בבעלות פרטית. הרשת הוקמה בשנת 2000 וב-2006 פתחה אפשרות לרכישת זכיינות, כאשר היא נמצאת בבעלות קבוצת פישמן. את רשת זר 4 יו מתקשר משרד היח"צ של רני רהב.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. לא להזמין ברשת זו. קיבלתי מתנה קופסה עם שוקולדים ממקס ברנר שברובה היתה פגת תוקף!

  2. שלום הזמנתי זר ליום שישי לבת משפחה קיבלנו ביום שלישי במקום ועד היום מנהלת השם אתי לא חזרה אליי אודה למענה 0523686791 סמדר

  3. חברה זבל שרות גרוע הזמנתי זר יקר לאשתי לאט באב , הזר לא הגיע ,ובשרות הלקוחות מתווכחים איתי שנתנו לשכנה בשם אודליה , אגב אין לי שכנות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים