עבודי קריאייטיב מחלקים iPad לסטודנטים

מזבלה

מאת: יעל דניאלי, יח"צ עבודי קריאייטיב

בחודש מאי תיפתח בבית הספר עבודי קריאיטיב למקצועות הפרסום מגמת אינטראקטיב חדשה במסלול חדשני וייחודי שישלב לימודי תוכנה וקריאיטיב. הנרשמים לקורס יקבלו iPad מתנה שישמש אותם במהלך הלימודים ואילך. מגמת האינטראקטיב ב"עבודי קריאיטיב" נוצרה ונבנתה לאחר מחקר ופיתוח של שנה שפיצח את הצורך הבוער ביותר בעולם הפרסום והאינטראקטיב. התובנה שעולם הפרסום מתקדם לעבר עולם האינטראקטיב והידיעה כי הפרסום באינטרנט ובסלולר מתקדם בקצב אדיר, יוצרים את הצורך לאנשי אינטראקטיב שהם לא רק מעצבים ששולטים בתוכנה, אלא אנשי קריאיטיב המבינים את עולם הפרסום ויודעים "לתרגם" קמפיינים ממדיה אחת לשנייה. המטרה: יצירת חיה אינטראקטיבית היודעת לעצב, לתכנת וליצור קריאייטיב חדשני ופורץ.

המזבלה ב-iPad
המזבלה ב-iPad

המטרה תושג הודות לייחודה של נבחרת המרצים במגמת האינטראקטיב. נכון להיום לימודי עיצוב גרפי מועברים על ידי אנשי מחשבים. אלו לרוב מתמצאים בתוכנות השונות אך אינם נוגעים לעולם האינטראקטיב והפרסום, אליו פונים רבים מבוגרי לימודים אלו. במגמת האינטראקטיב שעתידה להיפתח ב"עבודי קריאיטיב בית הספר למקצועות הפרסום" ילמדו אנשי קריאייטיב החיים ונושמים את העולם הזה מדי יום, מודעים לצרכים השונים בתעשייה ויודעים לתת להם מענה טוב יותר.

נאור הרמן, מנהל בית הספר "עבודי קריאייטיב" מסביר: " עולם האינטראקטיב מתקדם ללא הפסקה, כל פיסה באינטרנט ובסלולר הופכת לשטח פרסום שצריך לדעת לנצל בחכמה. היום כדי לבנות אתר, להמיר קמפיין לאינטרנט ולסלולר או להנהיג מהלכים ברשתות חברתיות אנו נזקקים לאיש קריאייטיב, איש מחשבים ומעצב גרפי. אנחנו ניצור חיה חדשה היודעת לדבר את כל השפות באופן שוטף, וחשוב מכך- בוגרי המגמה יידעו לא רק לעשות אלא ליזום, להמציא ולחדש."

תכנית הלימודים הינה המקיפה ביותר בארץ, וכוללת 500 שעות לימוד של לימודי תוכנה והרצאות ייחודיות וביניהן: עיצוב למדיה סלולארית, ניו מדיה, ניהול סטודיו, קידום אתרים בגוגל, קהילות ופורומים ברשת ועוד. במהלך לימודי אינטראקטיב ילמדו הסטודנטים שש תוכנות לעיצוב גרפי וביניהן פוטושופ, HTML, FLASH ועוד ויוכשרו לעצב ולבנות אתרי אינטרנט, ליצור פרסומות באינטרנט ובסלולר ואף לבנות ולהמציא אפליקציות שונות. מאחר והמגמה היא המתקדמת בעולם יצוידו התלמידים במכשיר ipad חדשני שיענה על צרכיהם השונים- לימוד ויישום תוכנות, בניית אפליקציות, עיצוב באנרים ועוד.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

15 תגובות לפוסט

15 תגובות

  1. ניסיתי לברר היום כמה עולה, ובשלוש שיחות שונות הם לא היו מוכנים לדבר על המחיר!

    אולי מחר יחזרו אלי סוף סוף.

    כנראה שזה ממש – ממש יקר. באווירת ה 20+ יקר.

  2. נו באמת…
    "המטרה: יצירת חיה אינטראקטיבית היודעת לעצב, לתכנת וליצור קריאייטיב חדשני ופורץ."
    ועוד בדיל מעולה של הכל ב-500 שעות.

    אולי תוסיפו גם כמה שעות של תקציבאות, פלנינג, ניקיון, בניית קירות גבס, ספרות כלבים והנדסת גשרים… אז הבוגרים שלכם בכלל יהיו מסודרים… ועוד עם אייפד!!

    @ זה מהרפת – יש לימודי אינטראקטיב בבצלאל, שנקר ומכון אבני.

  3. לא מבין מה הקשר בין אייפד ללימודי אינטראקטיב. מה ההבדל בינו לבין לפטופ כשהכותרת היא אינטראקטיב. לא עדיף לתת להם אייפון? אותו הדבר ואפשר להתקשר אם מאחרים לראיון העבודה. מה שאני כן מבין זה שאייפוד זה מגניב אז בוא תלמדו אצלנו, מקבלים אייפד. תבואו.

    נ.ב אתמול שיחקתי באייפד. מבאס להקליד בו. אסור להניח אותו סתם ככה על השולחן (הוא נשרט).

  4. נשמע טוב מדי… ועם כל הכבוד לאיי פאד אני חושב שזה קשה לעבוד עבודת סטודיו על הדבר הקטנטן הזה.

    אבל!
    אם מישהו ירצה להזמין אותי לאיזה 500 שעות ואייפאד, מי אני שאסרב.

  5. כל הכבוד לעבודי, הראשונים שמרימים את כפפת האינטראקטיב והופכים את הנושא לקורס בפני עצמו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים