נהגי בוס

מזבלה

מאת: יפעת גיא, יפה אפרתי תקשורת.

מזרחי-טפחות ממשיך לפעול למען החיילים. לאחר שהשיק לא מכבר את פק"ל ההטבות לחיילים תחת הקונספט "הכרטיס במדים" – סל הטבות ומוצרים בנקאיים ייחודים הכוללים קבלת מענק על סך 400 ₪ בפתיחת חשבון, הנחות ברשת רב חן, וואלה שופס ועוד, יוצא כעת הבנק בפעילות ייחודית שנועדה לסייע לחיילים להגיע באופן מהיר ובטוח הביתה. מבצע "חוזרים הביתה בשלום" יתקיים ביום חמישי ה-16/9. יום בו חיילים רבים יוצאים מהבסיס הביתה, לחופשת סוף השבוע ובמסגרתו, יפעיל הבנק מערך של מוניות שירות, אשר יסיעו את החיילים מהטרמפיאדות אל מרכזי הערים בגוש דן ובשרון. הפעילות תיערך לקראת החגים, ב- 16 בספטמבר בין השעות 15:00 עד 18:00. קליק לקומוניקט המלא.

בנק מזרחי טפחות מסיע את החיילים
בנק מזרחי טפחות מסיע את החיילים

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

7 תגובות לפוסט

7 תגובות

  1. ואיי אנשים פה לקחו את זה קשה.
    לדעתי זה רעיון נחמד, בסך הכל לעזור לחיילים זה תמיד מבורך.
    וברור שהם עושים מזה יחסי ציבור. כנראה שאתה לא מבין איך עסק מתנהל.
    זה ליגיטימי לחלוטין ואפילו חכם מצידם לעשות את זה

  2. [Comment ID #48168 Will Be Quoted Here]

    אתה אולי חייל מודאג, אולי אתה מנהל פרסום מודאג אולי אפילו סתם מישהו שנתקל בתגובה שלי. מה שבטוח הוא שאתה תמים אם אתה חושב שקהל היעד הוא החיילים. קהל היעד האמיתי כאן הוא כולנו, כל מי ששומע על פעילות כזו ונשבר לו הלב על החייל המסכן שצריך טרמפ בערב יום הכיפורים ומיד מגיב ב"הטפחות האלו באמת על הכיפאק".

    במידה ולא הובנתי כראוי אני אדגיש שוב: כל פעילו כזו היא מבורכת, כל תרומה וכל עזרה תתקבל בברכה ובתשואות. אותי מעצבן הרעש שעושים מסביב לזה, מעצבנת אותי הודעת היח"צ המפונפנת שנשלחה ל"מזבלה" ומעצבן אותי שבכלל דוחפים את זה כפרוייקט יח"צ. זה דבר אחד להיות צבוע וזה דבר אחר להיות צבוע ולהתגאות בזה.

  3. אם יש משהו שאני שונא זה יחסי ציבור כאלו. רוצים לעזור לחיילים? סבבה, מבורך. תעשו את זה בשקט ובלי לבלבל ת'מוח. נמאס מגופים מסחריים שחושבים שאני מספיק טיפש כדי להגיד "וואו – ממי, המזרחי טפחות האלו כל כך חמודים, תראי איך הם עוזרים לחיילים. וואו ממי! אנחנו מוכרחים לפתוח שם חשבון לאות הזדהות עם כלל חיילי צהל ואנשי כוחות הביטחון…פאק איט – בואי ניקח שם משכנתא רק כדי להודות להם על המהלך הפטריוטי המדהים!".

    ואגב, אם הייתם משקיעים טיפ'לה מחשבה ועוד טיפ-טיפה כסף, הייתם שולחים אוטובוסים ולא מוניות. ככה באמת הייתם עוזרים להמוני חיילים להגיע הבייתה בשלום, אבל בנינו, אתם לא כאן כדי לעזור לחיילים. אתם כאן כדי לעזור למכירות…

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים