היין הסודי: נכנס יין יצא סוד

היין הסודי עם QR
היין הסודי עם QR

יקב ארזה ומשרד יחסי הציבור 'רונן הלל תקשורת ויחסי ציבור' ו-Brandland של פובליסיס, השיקו לפני כשבועיים יין סודי אשר גרם לתעשיית היין ולחובבי יין לתהות מי היקב אשר בחר להשיק סדרה של יינות חדשים ללא תווית וללא פרטים מזהים, כשעל התווית QR והזמנה לגלוש לעמוד הפייסבוק של היין הסודי ולהשתתף בטעימה עיוורת. לפני מספר ימים נחשף הסוד המדובר, כאשר סמנכ"ל השיווק של יקב ארזה אלחנן שור ורואי כרמלי סמנכ"ל השיווק של משרד יחסי ציבור גילו כי מאחורי היין הסודי עומד יקב ארזה, היינן פיליפ ליכטנשטיין וסדרת היינות החדשה תל ארזה.

היין הסודי עם QR
היין הסודי עם QR
אלחנן שור ופיליפ ליכטנשטיין מציגים את תל ארזה
אלחנן שור ופיליפ ליכטנשטיין מציגים את תל ארזה

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

5 תגובות לפוסט

5 תגובות

  1. היי זבלים…

    למי שלא מכיר אותי, אני עכשיו לומד שיווק.. זה הניתוח שלי, אשמח לתגובות זבל..

    מטרה: מודעות וחשיפה למוצר חדש.

    מי: בני 18 ומעלה שותי אלכוהול, לאו דווקא יינות, עם גישה לאינטרנט מיידי(סמארטפון).

    מסר: ויזואלי, מושך את העין, מסקרן, מוביל לאתר שמזמין אותך להשתתפות בטעימה עיוורת בחינם(לאחר שתפסו אותך, מושכים אותך לבחירה על סמך החלטה רציונלית), יש לציין כי השתמשו גם במסר אמוציונלי בתחילה כאשר גרמו לך להרגיש שכאשר יש לך סמרטפון, אתה יותר מיוחד.. יש לך יותר מידע ממה שיש לאחרים, אולי אתה גם יותר שווה מהם.

    מיצוב: רוצה להיתפס אצל הצרכן כמסקרן, טעים (עצם זה שמשווקי היין בטוחים בעצמם ברמה של טעימה עיוורת), כצעיר ומתוחכם(מי שלא מכיר ברקוד QR הוא זקן מנטלית.. סיפור אישי: אבא שלי בן ה-55 הכיר את הברקוד הזה לפני וכי קרה כבר בעבר שהוא צחק עלי שאני לא מתעדכן…).

    מדיה: ניתן להעביר רק ע"י תמונת סטילס, וזאת בגלל שהצרכן הפוטנציאלי צריך להתעכב ולהוציא את מצלמת הסלולרי שלו, לכן ניתן לציין כי המדיה הבלעדית שניתן להשתמש ב בקמפיין הזה היא המדיה הכתובה, הן בעיתון, אולי בעיתוני בלייזר(אשר ככלל פונים לקהל יעד צעיר שותה אלכוהול) והן באינטרנט, כגימיק, כווירוס שיועבר ממייל למייל, כמו "להציל את הבולבולים".

    מדידה: אני לא באמת יודע איזה מדידה עשו, אני יכול רק לתאר שהכלי מדידה היחיד שלדעתי היה ניתן לשחק עליו זה כלי "מחקר ופיתוח" ע"י שימוש בקבוצות ביקורת בשביל למצוא את קבוצת המיקוד אשר תביא את רוב לקוחות היעד.

    אופיר

  2. מהלך לא רע. לא יודע איפה קראתי שזה מהלך של כרמל מזרחי…
    לא כמו המהלך של הפייסבוק הזה פה למטה.
    דורי, למה זה טוב?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים