הרפתקאות מגה מופלא וילדון הפלא

הרפתקאות מגה מופלא וילדון הפלא
הרפתקאות מגה מופלא וילדון הפלא

שרון אלכסנדר ודובל'ה גליקמן כגיבורי בסדרה חדשה של MAKO וביפ. 'הרפתקאות מגה מופלא וילדון הפלא' היא סדרת קומדיה קומיקס המגוללת את סיפורו של נתי, מובטל הייטק שמנמן, שבימים כתיקונם לא מסוגל להרוג זבוב, נקלע להיות עוזרו של גיבור-על משנות ה- 80- מגה מופלא, הרוצה לעשות קאמבק, ולהביס את אויבו המושבע- ד"ר קפטן. במהלך הסדרה הם נכנסים למערבולת חושים מטורפת של לחימה בפשע, אלימות, ושקרים, כאשר מגה מופלא מנסה להפוך את נתי לעוזר גיבור על אמיתי כדי שיעזור לו להביס את ד"ר קפטן. אט אט נתי נכנס אל תוך העולם המופרע של גיבורי העל, ומגלה שזה לא מה שהוא חשב. הסדרה ערוכה בצורה ייחודית שלא נעשתה עדיין בארץ, בסגנון קומיקס, שבו המסך מפוצל לקוביות קומיקס, עם בועות דיבור, ושילוב של ציורים ואנימציה בשילוב עם צילומי וידאו. קליק לאתר הסדרה ב-MAKO וצפייה בפרקים הראשונים.

הרפתקאות מגה מופלא וילדון הפלא
הרפתקאות מגה מופלא וילדון הפלא

על היוצרים: יוצרי מיני הסדרה הם: איציק לוי (צ'וצ'ו), מייקי גליקסברג, וערן אבן טוב. הם חברי ילדות, שהכרו בתיכון, בגימנסיה הרצליה בת"א, ומאז הם נשארו חברים טובים אשר גילו שהם אוהבים לכתוב ביחד. כיום הם מפתחים ביחד סדרה סאטירית עם חברת הפקות ידועה, ויצרו מספר רעיונות לסדרות שהוצגו במספר פיצי'ם בחברות הפקה וזכייניות, וממשיכים לפתח רעיונות לסדרות חדשות.

על איציק לוי (צ'וצ'ו) – הבמאי השחקן ואחד מיוצרי המיני סדרה: איציק לוי (צ'וצ'ו) הוא יוצר, במאי ושחקן. בן 27. בעל תואר ראשון בתקשורת במסלול יחודי של פיתוח תוכן במסלול האקדמי המכללה למנהל. הוא בוגר סדנאת משחק בניסן נתיב. איציק ביים את הסרט הקצר "רעבות בערבות" בכיכובן של אסתי זקהיים, עירית בנדק, ומיה אלחרר. הוא הופיע במספר הפקות בטלוויזיה וביניהם: בצוות המנחים של סיימון בביפ, כשחקן אורח ב"מטר שבעים" בביפ, כשחקן אורח ב"אחות הקטנה" בביפ וב"חיות פשע" בביפ, בצוות מנחים לתוכנית נוער "ביטניק" בניקלודיאון, בתפקיד משנה בסרט הקצר "לפגוש את אגם" (בכיכובם של משה איבגי, אורי גבריאלוב, זאב רווח ואגם רודברג), ועוד.
בנוסף איציק מפתח סדרות ומספר פורמטים של תוכניות עם מספר חברות הפקה.

קרדיטים
יוצרים ותסריטאים: איציק לוי (צ'וצ'ו), ערן אבן טוב, מייקי גליקסברג במאי: איציק לוי (צ'וצ'ו) שחקנים: שרון אלכסנדר, דובל'ה גליקמן, איציק לוי (צ'וצ'ו) מפיקה: ציפורן חזום צלם: ניר ממן עורך: עידן פוטרמן אנימציה: גל לוי שחקנים אורחים: עירית נתן-בנדק, קארן ליפשטיין, חזי גנגינה, דורון דגני (קילר), איתי חיון ועוד

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

הוספת תגובה לפוסט

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים