טריק יחסי ציבור: רשת מוזס תקים סניף בבית של לקוח לשנה שלמה

סניף מוזס - צילום שי בן אפריים
סניף מוזס – צילום שי בן אפריים

קומוניקט מאת: משרד יחסי הציבור פובליקה (Publica)

רשת המסעדות מוזס יוצאת בפעילות שיווקית נרחבת תחת השם "Moses Lucky Bastard". במסגרתה תקיים הרשת הגרלה נושאת פרסים שווים, כאשר הפרס הראשון הוא ללא ספק יוצא דופן: הקמת סניף של רשת מוזס בבית הזוכה למשך שנה.

מה זה אומר? הזמנות של משלוח הביתה כל יום במשך שנה לבית הזוכה ,כאשר בנוסף מוזס תייצר בבית הלקוח שזכה את האווירה של סניף מוזס, כולל שלט לבית, הכלים של מוזס והרטבים המיוחדים של מוזס. הפרס השני הוא קטנוע חשמלי והפרס השלישי 2 חופשות זוגיות בארץ וחופשה זוגית אחת בחו"ל. הפעילות תתקיים בין התאריכים 1.8.13 ותימשך עד 15.9.13.

סניף של מוזס / צילום: שי בן אפרים
סניף של מוזס / צילום: שי בן אפרים

המבצע מאוד פשוט ונגיש, כל לקוח שיגיע לאחד מסניפי רשת מוזס או יזמין משלוח הביתה, יקבל צמיד ועליו קוד קופון במידה והזמין מנה עיקרית, אם הלקוח חבר מועדון הסיכוי שלו כפול הוא מקבל צמיד עם קוד קופון נוסף, כמו כן יקבל הלקוח מספר טלמסר אליו יהיה עליו לסמס את הקוד על מנת להיכנס להגרלה.

בנוסף ישנה דרך נוספת לשפר את הסיכויים לזכות: הלקוחות מוזמנים אחרי קבלת הקוד קופון לצלם את המנה שהזמינו ולהעלות אותה לאינסטרגם ולעקוב שם אחרי מוזס. כלומר לקוח שגם שלח קוד קופון וגם צילם והעלה את המנה לאינסטגרם הסיכוי שלו כפול. פעילות לאקי באסטרד תגובה בקמפיין פרסומי שיעלה בעיתונות, רדיו ,קמפיין מדיה חברתית, מדיה דיגיטלית, סלולר ויחסי ציבור. שווי הפעילות מוערך בכ-1 מיליון ₪.

מקרה חירום בפייסבוק / אינסטגרם / וואטסאפ?

3 תגובות לפוסט

3 תגובות

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

תפריט הבית

קטגוריות פוסטים